Zardoz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 må korrigere deg litt der - gibson var med på å lage filmene selv. se filmen en gang til, så vil du se at han er kreditert utover å ha skrevet novellen "johnny mnemonic". Du har rett. Resultatet er derfor enda tristere, etter min mening Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg er enig i at Ringenes Herre var litt oppskrytt. Filmene var kule nok de, men jeg orker ikke sitte i 9 timer å se dem IGJEN. Du som nevnte Con Air: Tuller du? Den er jo skitbra! At Dave Chapelle var med var helt konge. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) - Jason X Det kan du da ikke mene, når Jason denger de kvinnfolka i soveposen. Det er jo genialt. Og den fryste-ansikt-knusingen er jo og ganske tøff. Selv HATER jeg: Bring It On (2000) Captain America (1991) Kristin Lavransdatter (1995) Lotta på Bråkmakargatan (1992) The Transporter (2002) Endret 23. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
PoW Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Karate englene! Eller black belt angels, som den heter på orginalspråket. Jeg kjøpte faktisk den filmen, og det var 30 bortkastede kroner. Søk etter Black Belt Angels på www.imdb.com Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Mange raringer her inne altså. Min hat liste: 1-Blond blondere 2-The english patient (ble tvingt til å se dette DRITTET av en date) 3-Mars attack 4-Spice world 5-Barb wire 6-crossroads 7-Bionicles filmene 8-mr.magoo 9-The avenger 10-blues borthers. Listen er lang og det er ikke alle eg kommer over. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Ringenes Herre Hvorfor synes du de er så dårlige a? Helt enig med Steffy. Sovna på kino jeg Andre filmer som "The hulk" og "Zoolander" (GRØSS!) er helt på trynet. Kommer ikke på noen nå, er litt confused (sent). Endret 18. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 The Fast And The Furious (hvis nr.2 er verre så går det imot naturlovene) Pearl Harbour Van Helsing King Arthur S, Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 The Transporter (2002) Du tror ikke at du har mikset litt filmer her? The transporter er jo en knallfilm. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 "Zoolander" (GRØSS!) er helt på trynet. Bensinkrigscenen er jo en klassiker Verdt å se hele filmen bare for den ene scenen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dårlige skuespillere som Vann Pytt og Markus Kaskade lager kun sucky movies Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kongo er den utvilsomt dårligste filmen jeg har sett!! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) jeg så little nickey igår, sovna jeg Endret 18. desember 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 10-blues borthers. Alright, der tråkket du laaangt over grensen. Blasfemi, kalles det. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ok, ok, tror vi alle skal vaere enige nar jeg sier "Airheads". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ok, ok, tror vi alle skal vaere enige nar jeg sier "Airheads". HAH! Steve Bescemi og Chris Farley i samme film? Digg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det verste filmen jeg noen gang har sett, må være The Beautiful Country. Vi så den på skolen for noen dager siden, og jeg holdt på å sovne flere ganger. Det er seriøst den mest kjedelige filmen som finnes. De to timene filmen varte føltes omtrent som en hel skoledag med kun tørr, uinteressant tavleundervisning. Å se alle de utvidede versjonene av Ringenes Herre i strekk er faktisk mye morsommere enn å se denne filmen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 - Mona Lisa smile - BikerBoyZ - Bring it on again - Bring it on Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 10-blues borthers. Seriøst? Blues Brothers er jo en fantastisk film! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 10-blues borthers. Seriøst? Blues Brothers er jo en fantastisk film! This is what I'm saying! Det må være noe galt med folk hvis de mener at Blues Brothers er verre enn 2fast2furious eller xXx... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kom nettopp på en annen film: Get Ready To Be Boyzvoiced Dette er noe av det mest tragiske som noen gang har blitt produsert. Maken til talentløs og dårlig humor skal man lete lenge etter. Beklager så mye eventuelle Espen Eckbo-fans, men dette er på kanten til å i det hele tatt kunne kalles film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå