Gå til innhold

Kåring av forumets minst likte film


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du må trekke inn oppførselen til filmens tilhengere for å begrunne deltakelsen på lista så hører den vel ikke hjemme her. Men jeg skjønner hva du mener ;)

Hadde dette vært "verste film" tråd hadde jeg sagt meg enig, men dette gjelder tross alt de filmene dere liker minst, og da passer denne filmen veldig godt her inne, med tanke på at spørsmålet er hvilken film liker jeg minst.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å komme opp med noen skikkelig hatfilmer da de som oftest gåtr raskt i glemmeboka, men av de som hittill har blitt nevnt må jeg si meg enig i "Contact" og "Knights Tale".

"The Hulk" hører absolutt ikke hjemme her da den jo var en av de aller beste tegnefilm adapsjoner på lenge.

Lenke til kommentar

Tequila Sunrise :no:

 

The opposite of sex :no:

 

Den første leide jeg på video sammen med en kamerat, det var så mange gode skuespillere at den måtte jo være bra. MEN det var den langt i fra :thumbdown:

 

Den siste kjøpte jeg uten og ha sett den :wallbash: snakk om å kaste penger ut av vinduet :cry: I følge en kamerat har vi klart å se hele, men det må jeg ha fortrengt heldigvis, for jeg husker ikke at jeg har klart det

Lenke til kommentar

Uffameg. ett par filmer som ikke burde være her altså. Man on the moon og 8 mm hvertfall. Man on the moon er etter min mening en av de beste komediene som er laget. men du må vel vite litt om personen det handler om for å forstå det tenker jeg. og angående ringenes herre. kan dere komme med en bedre film i samme sjanger? finnes ingen film i den sjangeren som er på linje med dem.

Lenke til kommentar
Uffameg. ett par filmer som ikke burde være her altså. Man on the moon og 8 mm hvertfall. Man on the moon er etter min mening en av de beste komediene som er laget. men du må vel vite litt om personen det handler om for å forstå det tenker jeg. og angående ringenes herre. kan dere komme med en bedre film i samme sjanger? finnes ingen film i den sjangeren som er på linje med dem.

Vel, hvor mange episke nisser og troll-filmer har det egentlig blitt laget de siste årene? Om du finner en sinnsyk mix mellom Braveheart og Sinbad så får du ringe meg. :)

Lenke til kommentar
Syns ikke de er direkte dårlig, de er over gjennomsnitt. De er bare ekstremt over-rated. Sikkert en kjempefilm for de som interesserer seg for fantasy og lignende, men akkurat som med Star Wars mener jeg dette er noenlunde gode filmer med noen utrolige irriterende fans som lever hele livet sitt som om Tolkien har skrevet Bibelen 2.0. Personlig koser jeg meg mye mer med de gamle, teite filmene til Jackson, Ringenes Herre filmene er altfor lange og kjedelige fordi de må dra inn alt fra bøkene (Gud forby vi glemmer en scene, nerdene som har lest boken 1002 ganger vil boikotte den!).

 

Dette er jo ikke tråden for de verste filmene, tross alt, men de filmene man liker minst, og LotR er rett og slett filmer som jeg ikke koser meg med. Å vente flere dager i kulden utenfor en kinosal for å se den noen timer før de som bestilte på nett er definisjonen på tragisk.

Indeed.

F.eks Braindead er så mye mer underholdende enn Ringenes Herre. Ringenes Herre-filmene er rett og slett kjedelige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...