Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kåring av forumets minst likte film

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger?

Jeg synes den listen med filmer du har satt opp er litt "rar" og mangelfull. Tittelen på tråden er tross alt Kåring av forumets minst likte film... alle filmer som er laget med andre ord. Burde være noen form for grense her synes nå jeg.

Hvilke filmer er det du føler mangler da?

Jeg synes det er vanskelig å plassere filmer på den listen din når vi liksom skal plukke fra alskens filmer som er laget med eneste begrensing at de må være populære. Den listen du lagde føler jeg at blir for personlig. Selv likte jeg dessuten både Hulk, Van Helsing og King Arthur godt. Smaken er som baken.

Listen burde være mer spesifikk. Kanskje burde det være en avstemming over mest skuffende storfilm dette milleniumet, dårligste oppfølger, mest tragiske film noensinne eller lignende. Til sistnevnte så ville jeg i farten definitivt ha nominert Battlefield Earth som ligger på imdb.coms bottom 100-liste og The Patriot som har blomsterslipp på slutten.

Kanskje det er en ide og ta utgangspunkt i imdb.coms mange lister?

Lenke til kommentar
Kanskje det er en ide og ta utgangspunkt i imdb.coms mange lister?

Skal vi velge fra en liste som forteller oss at Pirates of the Carribean er bedre Being John Malkovich og at X-Men 2 er bedre enn Heat? Den listen er ikke universal og gjelder (forhåpentligvis) ikke for mange her på forumet.

Du har et poeng der. Slik er det vel fordi de førstnevnte ble bedre markedsført og derfor sett av flere, selv om Heat er dødstøff.

Signs eller Unbreakable er vel et godt forslag ettersom forventningene til de var store etter The Sixth Sense. Skjønt jeg likte Signs ganske godt selv, selv om mange ble skuffet.

Lenke til kommentar
Umulig å plukke ut én eneste. Kan nevne Saw, som var helt forferdelig.

:dontgetit:

Saw er i mine øyne den første virkelige gode thrilleren som har funnet sin vei til lerretet siden Se7en.

Alle kritikere har jo slaktet filmen. Jeg har ikke sett den men har ikke lyst å se den heller. Men det er jo bare meg!

Lenke til kommentar
Umulig å plukke ut én eneste. Kan nevne Saw, som var helt forferdelig.

:dontgetit:

Saw er i mine øyne den første virkelige gode thrilleren som har funnet sin vei til lerretet siden Se7en.

Alle kritikere har jo slaktet filmen. Jeg har ikke sett den men har ikke lyst å se den heller. Men det er jo bare meg!

"Alle" sier litt om hvilke aviser du leser :whistle:

Den har blitt mottatt veldig forskjellig, se oversikt her:

http://www2.filmweb.no/film/article.jhtml?articleID=45092

Verdt å se ville jeg si hvis noen hadde giddet å spørre meg ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det aldri noen som tar meg på alvor? :cry:

Er det noen som har sett Tre nøtter til Askepott? Den er den verste filmen noengang!

Den er jo til og med dubbet, til norsk av alle ting :no: 

Høres bedre ut med orginalen som er på slovensk eller noe sånnt...

Den tror jeg det er få som har sett du... den sendes bare hver eneste julaften på NRK1! :p Videre sender de den sikkert hvert år fordi den er så dårlig. Har du forresten lagt merke til at de pleier å dubbe barnefilmer til norsk i disse dager?

Originalspråket er forresten tjekkisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...