Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Kom på en film jeg hatet, og da mener jeg hatet. Dodgeball, hva er det som svirrer rundt i hjernegangene til de som har laget den? Jeg pleier å klare hjernedød humor, men dette tok kaken. Jeg sier bare Steve the Pirate. Genial humor, kalles det. (Ben Stiller, derimot, var patetisk som alltid) Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Alle Jackie chan filmer er dårlige!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hva med Battlefield Earth? Jeez.. jeg brukte flere dager på å se den! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 hva med alien vs predator? den sugde!!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg sier det igjen... House Of The Dead!!! Det finnes IKKE (!!!) noe verre film enn dette! Helt vanvittig... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 det er vel utallige GAMLE filmer med helt teit handling og så dårlige efekter at det er morsomt da, så en sånn en gang, det var et monster og jeg så klart og tydelig teip i kantene :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Alle Jackie chan filmer er dårlige!! ALLE jackie chan filmer ruuuler. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hva med Battlefield Earth? Jeez.. jeg brukte flere dager på å se den! Uff, den er forferdelig den! Jeg orket nesten ikke se den ferdig. Litt synd egentlig siden John Travolta er en enormt god skuespiller. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Pirates of the caribbean. Gud for en elendig film. Tenk at Depp har spillt i en så dårlig film? Ja sjukt enig, han som reddet den filmen. Skjønte aldri den der hypen med den filmen. DemonTown er og nokså elendig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Så Freddy vs. Jason i går. Utrolig lam. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 House Of The Dead!!! Det finnes IKKE (!!!) noe verre film enn dette! Helt vanvittig... Har ikke sett den jeg. Burde jeg ? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Om du f.eks liker å stikke nåler gjennom testiklene, slikke glovarme kokeplater og gni grovsalt i øynene dine så er dette rette filmen Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Minst likte film? Her er det mange å velge mellom, men jeg tror jeg sier King Arthur. Den var VIRKELIG skuffende. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Pirates of the caribbean. Gud for en elendig film. Tenk at Depp har spillt i en så dårlig film? Ja sjukt enig, han som reddet den filmen. Skjønte aldri den der hypen med den filmen. SÅ dårlig var den ikke, men det at alle jenter skulle se den og rope at den var 7/6 etc. ble bare slitsomt. Depp gjør en råbra tolkning av Sparrow, men ellers er det tynt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Pirates of the caribbean. Gud for en elendig film. Tenk at Depp har spillt i en så dårlig film? Ja sjukt enig, han som reddet den filmen. Skjønte aldri den der hypen med den filmen. SÅ dårlig var den ikke, men det at alle jenter skulle se den og rope at den var 7/6 etc. ble bare slitsomt. Depp gjør en råbra tolkning av Sparrow, men ellers er det tynt. Der har du det! Den var jo ikke direkte dårlig og Depp gjør en god jobb, men å si at den var over gjennomsnittet blir jo litt feil, det er en se-en-gang-og-glemme film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 synes Van Helsing var en av de råtneste filmene jeg har sett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger? Den eneste innvendingen jeg har er vel at jeg ikke har sett flesteparten, jeg vet å holde meg unna dårlige oppfølgere. Men du kan vel sette opp poll ja, hvis du legger til xXx (og kanskje Resident Evil). Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger? Jeg synes den listen med filmer du har satt opp er litt "rar" og mangelfull. Tittelen på tråden er tross alt Kåring av forumets minst likte film... alle filmer som er laget med andre ord. Burde være noen form for grense her synes nå jeg. Endret 6. januar 2005 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger? Jeg synes den listen med filmer du har satt opp er litt "rar" og mangelfull. Tittelen på tråden er tross alt Kåring av forumets minst likte film... alle filmer som er laget med andre ord. Burde være noen form for grense her synes nå jeg. Hvilke filmer er det du føler mangler da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå