Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kåring av forumets minst likte film

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pirates of the caribbean. Gud for en elendig film. Tenk at Depp har spillt i en så dårlig film?

Ja sjukt enig, han som reddet den filmen. Skjønte aldri den der hypen med den filmen.

SÅ dårlig var den ikke, men det at alle jenter skulle se den og rope at den var 7/6 etc. ble bare slitsomt. Depp gjør en råbra tolkning av Sparrow, men ellers er det tynt.

Lenke til kommentar
Pirates of the caribbean. Gud for en elendig film. Tenk at Depp har spillt i en så dårlig film?

Ja sjukt enig, han som reddet den filmen. Skjønte aldri den der hypen med den filmen.

SÅ dårlig var den ikke, men det at alle jenter skulle se den og rope at den var 7/6 etc. ble bare slitsomt. Depp gjør en råbra tolkning av Sparrow, men ellers er det tynt.

Der har du det! Den var jo ikke direkte dårlig og Depp gjør en god jobb, men å si at den var over gjennomsnittet blir jo litt feil, det er en se-en-gang-og-glemme film.

Lenke til kommentar
Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger?

Jeg synes den listen med filmer du har satt opp er litt "rar" og mangelfull. Tittelen på tråden er tross alt Kåring av forumets minst likte film... alle filmer som er laget med andre ord. Burde være noen form for grense her synes nå jeg.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal vi prøve oss på en poll på de filmene som er satt opp i første post, eller er det noen invendinger?

Jeg synes den listen med filmer du har satt opp er litt "rar" og mangelfull. Tittelen på tråden er tross alt Kåring av forumets minst likte film... alle filmer som er laget med andre ord. Burde være noen form for grense her synes nå jeg.

Hvilke filmer er det du føler mangler da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...