LarsP Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg må si meg uenig der: Disse filmene er imho bedre enn "Last man standing": Unbreakable The Sixth Sense The Fifth Element The Jackal Twelve Monkeys Four Rooms Die Hard: With a Vengeance Pulp Fiction Color of Night The Last Boy Scout Billy Bathgate Die Hard 2 Die Hard Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg likte King Arthur.. men Bring it on again derimot, Fysj! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg likte King Arthur.. men Bring it on again derimot, Fysj! Bring it On er favorittfilmen til dama. Selvfølgelig måtte vi se Bring it on Again også. Når filmen var ferdig satt jeg med gåsehud og fryktet for livet over hvor dårlig den egentlig var. Det pep i hodet og jeg var flau på skuespillernes vegne. Denne filmen hadde jeg egentlig fortrengt. Den klassifiserer seg helt klart til en plass helt nederst og bakerst i søpplecontaineren. Men dama elsket den selvfølgelig ... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Har dere ikke sett House Of The Dead? SE DEN! Dere MÅ få med dere dette! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Evig fryktelig dårlig film. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Haisommer 2 er desidert en dårlig film med tanken på at det er en grøsserfilm. Føler at til og med lillesøstra mi på 11 kunne ha sett den filmen uten å ha blitt skremt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Torque!! OMG, den saug!! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) hmm......... dårligste film?? tricky...... ser sjelden dårlige filmer, og hvis de er kjedelige skrur jeg de av (med mindre jeg er på kino.... da sovner jeg ) de 10 første minuttene av "Master and Commander" er det kjedeligste ever!! men den dårligste filmen jeg har sett må bli...... The Ring !!!! kjedeligere skrekkfilm har jeg ALDRI sett...! Endret 1. januar 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Tre nøtter til Askepott Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 bring it on again er den filmen jeg har sett som var mest forutsigbar. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 bring it on again er den filmen jeg har sett som var mest forutsigbar. DØØØØØØD!!!!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Windtalkers. hater den filmen!!!!!!! ja, herregud det er liksom flyvenes Michael Jackson! "uuuahhh! do the radio navaho!" hehe, jeg har den på dvd da... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Ser at Bring it on again går igjen her. Tror kanskje det kan bli en vinner. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg likte King Arthur.. men Bring it on again derimot, Fysj! Bring it On er favorittfilmen til dama. Selvfølgelig måtte vi se Bring it on Again også. Når filmen var ferdig satt jeg med gåsehud og fryktet for livet over hvor dårlig den egentlig var. Det pep i hodet og jeg var flau på skuespillernes vegne. Denne filmen hadde jeg egentlig fortrengt. Den klassifiserer seg helt klart til en plass helt nederst og bakerst i søpplecontaineren. Men dama elsket den selvfølgelig ... Haha, kunne ikkje sagt det bedre.. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Tidenes dårligste filmer: - BarbWire med Pamela Anderson - Nesten alle Steven Seagal filmene - Mission to Mars - Bring it on - Armageddon Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 - Nesten alle Steven Seagal filmene Blir ikke bedre enn steven seagal. Blir ikke dummere filmer enn det. Brainless action filmer. Det er konge! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i huleste er det ingen som har nevnt Revenge of the nerds her? Herregud, de filmene er så grundig dårlige at det ikke er morsomt engang. Så forøvrig en koreansk film som het Friend nå nylig, den var også heftig elendig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i huleste er det ingen som har nevnt Revenge of the nerds her? Herregud, de filmene er så grundig dårlige at det ikke er morsomt engang. Eneren er herlig, har ikke sett resten. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Kom på en film jeg hatet, og da mener jeg hatet. Dodgeball, hva er det som svirrer rundt i hjernegangene til de som har laget den? Jeg pleier å klare hjernedød humor, men dette tok kaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå