Gå til innhold

Kåring av forumets minst likte film


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Synes vi skal ha en kåring om hvilken film som er minst likt av forumbrukerne. I begynnelsen får alle komme med forslag og etter hvert ønsker jeg at en moderator/admin setter opp en poll, noe som sikkert ikke er et problem.

 

Kriteriene for de nominerte må være at de er "populære" eller i det minste kjent for de fleste. Det er ikke morsomt å stemme på filmer som bare en brøkdel har sett.

 

Godkjente filmer (mer eller mindre):

  • -
Starship Troopers 2
- Gigli
- Speed 2
- Van Helsing
- Torque
- Hulk
- Daredevil
- Belly of the Beast
- King Arthur
- Double Team
- Bring It On Again

Tråden er selvsagt åpen for diskusjon, slik at den endelige listen ikke har for mange motstandere.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig bør jeg henges for i det hele tatt å ha sett filmen ( :wallbash: ), men jeg må si at "Hot Chick" (å herregud) må være det største DRITTET som er laget noensinne. (hovedrolleinnehavere ikke verdt å nevne)

 

Ellers kan jeg vel si at jeg aldri har skjønt SÅ lite av poenget med en film, enn da jeg så "Man on the Moon" med Jim Carrey. Men ettersom den har vunnet haugevis av kåringer osv. er det sikkert bare jeg som er dum.

Lenke til kommentar

Trippel X er den eneste jeg kan komme på som jeg ikke kan se er nevnt.

 

A Knight's Tale ( Heath Ledger)

The Black Mask (Jet Li)

The Watcher (Keanu Reeves)

The Lawnmower Man (Pierce Brosnan)

 

Synes ikke a knight's tale hører hjemme på den lista. Den var bare dårlig på en helt vanlig måte, ikke noe spessielt :p

Lenke til kommentar
Ringenes Herre

Hvorfor synes du de er så dårlige a?

Syns ikke de er direkte dårlig, de er over gjennomsnitt. De er bare ekstremt over-rated. Sikkert en kjempefilm for de som interesserer seg for fantasy og lignende, men akkurat som med Star Wars mener jeg dette er noenlunde gode filmer med noen utrolige irriterende fans som lever hele livet sitt som om Tolkien har skrevet Bibelen 2.0. Personlig koser jeg meg mye mer med de gamle, teite filmene til Jackson, Ringenes Herre filmene er altfor lange og kjedelige fordi de må dra inn alt fra bøkene (Gud forby vi glemmer en scene, nerdene som har lest boken 1002 ganger vil boikotte den!).

 

Dette er jo ikke tråden for de verste filmene, tross alt, men de filmene man liker minst, og LotR er rett og slett filmer som jeg ikke koser meg med. Å vente flere dager i kulden utenfor en kinosal for å se den noen timer før de som bestilte på nett er definisjonen på tragisk.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...