ThaKladd Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tenkte på en mobil med abonemang til max 2000 kr(helst under 1000 da). Kamera med 1 mp(eller mer) - så har jeg en kamera som er passe bra alltid med meg. Også god minneplass så jeg slipper å tenke på hvor mange bilder jeg kan ta. syntest amobil.no var dårlig på anmeldelser fordi de har så få kamerar med god karakter og er litt for negative i testen - får liksom ikke lystpå noen fordi de har alltid noe som er dårlig selm mobilen får en god karakter. Derfor spør jeg her etter erfaringer med en mobil som jeg ser etter. gjerne med radio, eller mp3 ville vært topp infrarød og også helst bluetooth ikke for dårlig skjerm Gode knapper fra før har jeg en t610 - og er misfornøyd med kameraet. ellers mellomfornøyd med telefonen... så litt på Siemens S65, Sony erikson k700i og k500i men det virker som alle de er noe dårlig med... finnes det den perfekte for meg? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jepp, sier k700i jeg og! Mye for pengene.. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvis du skal bruke mp3-spilleren på k700, erdet ikke mobilen fordeg. DEnhar ikke minnekort så det blir ikke plass til mye. Tar du bare bilder er den allikevel ok. Siemens s65 har minnekort så passer etter min mening uansett bedre! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 K700i. Den har ikke megapixselkamera eller minnekort, men ellers er den veldig bra. 41mb minne kamera på 640x480pixler, bra skjerm, og har det meste Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Personen sa han ville ha mpix kamera eller BEDRE, ikke så mange alternativ innen for prisklassen 0-2000 med abo da. Gå for en S65 du, sikkert en helt ok telefon. Får den vel for nesten ei krone, koster jo 2500,- uten abo på Elkjøp. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 S65 passer nok dine behov, men hvis du legger på noen kroner så får du Nokia6670 som er mye bedre mobiltelefon; 1mpix-kamera, minnekort, mp3-spiller, kjempegodt display + symbian! Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Har veldig lyst på 6670, men om pengaikke rekker så tror jeg at jeg går for s65, eller kansje 6230... k700i er selvsagt en mulighet om jeg satser dyrt, men synes det er for dårlig at den mangler megapixelkamera. vi hører jo om tel. med kamerar med 2 og 3 mp nå - så henge etter får de ikke lov til. de skal iallfall ikek tjene på det yey, takk for komentarene folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå