Compac Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skal handle meg et .no domene å lurer på om det er stor forskjell på hvor man kjøper dem? Trenger bare en pakke med e-mail og videresending av url (eller hva det heter?) Altså trenger ikke lagringsplass.. Takker for svar Compac Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 www.domeneshop.no selger vertfall rene domener uten noe annet.. Litt usikker på om det har tredt i kraft, men er ikke planen at .no-domenene skal droppe avgiften som gjør dem dyrere..? Lenke til kommentar
Compac Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 www.domeneshop.no selger vertfall rene domener uten noe annet.. Litt usikker på om det har tredt i kraft, men er ikke planen at .no-domenene skal droppe avgiften som gjør dem dyrere..? takker da handler jeg der NÅ! Compac Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det gikk jo fort.. Mulig andre selger billigere, dog.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg bruker domeneshop til alt av domener og er veldig fornøyd med dem Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg bruker domeneshop til alt av domener og er veldig fornøyd med dem Bortsett fra prisen på domenepakken, ihvertfall. kjøper .com domene og må betale nesten 3 ganger så mye for domenepakken Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg bruker domeneshop til alt av domener og er veldig fornøyd med dem Bortsett fra prisen på domenepakken, ihvertfall. kjøper .com domene og må betale nesten 3 ganger så mye for domenepakken Haha, been there, done that, still doing that.. Kjører et domene der, betaler sikkert 5x det jeg gjør på STW, der jeg i tillegg har hotell.. Men poenget er at om man ikke trenger domenepakken, så er det ikke så dyrt.. Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har registrert 2 no domener hos Star Dialog. Kostet meg 349 for ett, og 609 for 2 Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 må ikke man ha bedrifts kode for å ha .no ? Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 må ikke man ha bedrifts kode for å ha .no ? man må være brønnøysund registrert. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 må ikke man ha bedrifts kode for å ha .no ? man må være brønnøysund registrert. var det jeg mente ... hvorfor den smileyen ? Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 humor i hverdagen =) det er forresten gratis å registrere seg i brønnøysund som enkeltpersonforetak hvis du skal ha .no domene.. Lenke til kommentar
oddbal Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hvordan gå fram for å bli registrert i Brønnøysund. Har prøvd,men fikk beskjed om at jeg ikke kunne. Hvis det å bestille domene var grunnen Endret 19. desember 2004 av oddbal Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ringte også og sa jeg ville registrere meg pga .no domene. Husker itavisen.no hadde en artikkel om hvordan å skaffe seg .no. Btw, love your gif/wordart! (iihhk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå