Martin A. Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har en gammel Compaq Presario skjerm som står hos mine besteforeldre. For ikke så lenge siden dukket det opp vertikale striper på skjermen. Hva kommer dette av? Prøvde å oppdatere noen skjerm- og skjermkortdrivere, uten positive resultater. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvor gammel er skjermen ? modell ? Kanskje på tide med ny skjerm ? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) edit: nevermind Endret 18. desember 2004 av gullf1sk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kan være dårlig kontakt mellom skjermkort - kabel eller skjerm - kabel. Prøvd å rikke litt på den? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Er vel en 98-mod skjerm... Har prøvd å rikke på kablene ja. Tenkte jeg skulle ta den med hjem, og teste skjermen på min pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå