Fredrik Larsen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Finnes det ingen bærbare med Geforce Go6800 som har 15" skjerm, tror 17" blir litt i største laget? Noen som har erfaringer med Alienware/Sager? (støynivå, varme, moms(!), kvalitet o.l) Vurderer å kjøpe en av dem, skal bytte ut min stasjonære pc med en bærbar og vil gjerne ha en bærbar med et brukbart skjermkort. Et siste spørsmål, er det ingen bærbare som selges i Norge med Geforce Go6800? Har egentlig ikke så lyst til å kjøpe fra utlandet Mvh. Fredrik Endret 17. desember 2004 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 alienware Sinnsykt store , de er ikke noe tøffe heller syntes jeg de er jo mere eller mindre modda :/ go6800 aldri sett , tror ikke det er enda (i norge) Det er i allefall ikke på noen av pcene til Dell Tipper at det ikke finnes enda Barbara sin bærbare pc guide har ikke det på listen sin så. Det beste fra nVidia der var Go5700 Og det er sikkert bra nok i masse vis (på en bærbar syntes jeg) Lenke til kommentar
eggi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Denne var den eneste maskinen jeg kunne finne med 15" og geforce 6800go, at den bruker pentium-M cpu er jo bare positivt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det beste fra nVidia der var Go5700Og det er sikkert bra nok i masse vis (på en bærbar syntes jeg) Spørs når maskinen skal erstatte en stasjonær, som han sier. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dell Inspiron 9100 får du jo med Ati Mobilty Radeon 9800 med 256Mb minne. Det er nok det tøffeste du sinner på det norske markedet. Ulempen er jo at den veier 4 kg og har en batteritid på 1.5 til to timer. Støyer sikkert litt i tilegg. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dennevar den eneste maskinen jeg kunne finne med 15" og geforce 6800go, at den bruker pentium-M cpu er jo bare positivt. denne var jo ikke verst, vet du prisen? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Denne er ikke i salg enda Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dell Inspiron 9100 får du jo med Ati Mobilty Radeon 9800 med 256Mb minne. Det er nok det tøffeste du sinner på det norske markedet. Ulempen er jo at den veier 4 kg og har en batteritid på 1.5 til to timer. Støyer sikkert litt i tilegg. Den bruker prescott, noe som gjør den fullstendig udugelig... Prosessoren utvikler 80w varme og er vanskelig å holde kjølig i et vanlig kabinett... kan umulig bli bra i en bærbar Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Alienware 7700 har også Prescott, men den skal visst holde seg ganskje kjølig Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror nok du må til utlandet for å få tak i Go6800, men den finnes det er sikkert... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Vet at den finnes. Både Alienware og Sager har, men er litt skeptisk til å kjøpe fra utlandet med tanke på service og sånn Vet at PCTorque har en ordning så du får service hos Acer i Norge, men frakten var utrolig dyr - nesten $300 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dell Inspiron 9100 får du jo med Ati Mobilty Radeon 9800 med 256Mb minne. Det er nok det tøffeste du sinner på det norske markedet. Ulempen er jo at den veier 4 kg og har en batteritid på 1.5 til to timer. Støyer sikkert litt i tilegg. Den bruker prescott, noe som gjør den fullstendig udugelig... Prosessoren utvikler 80w varme og er vanskelig å holde kjølig i et vanlig kabinett... kan umulig bli bra i en bærbar Skal du ha sikkelig desktop erstatter med det beste grafikkortet, må du regne med at den gir fra seg litt lyd. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Maskinen som eggi viser til da? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Den er ikke i salg enda, og kommer ikek til å bli det før om lenge. Det er jo Centrino2 (Sonoma? Alviso?) Lenke til kommentar
biotoxzin Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg er også på jakt etter en krafitg 'desktop-replacement', men dette virker jo nesten umulig å oppdrive i dette landet Har også kikket litt på AW/Sager (Sager virker mest interessant for den saks skyld), men blir redd dette blir litt dyrt med tanke på toll/moms/frakt... En annen ting som irriterer meg er at det er ingen som selger 108mbps trådløs router i norge (viss du vet om noen, pleas let me know) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 På PSdata har dem Dlink 108mbps trådløs rutere - se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå