Urgh Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg har hatt win 2000 med ntfs-formatering. Når jeg skal tilbake til win98 SE, så byr dette på problemer. Wind98 innstalasjonsprog. gir besjed om at det er feil filformat, og at jeg bør skaffe en MS-dos bot disk, for å formatere i fat32. MS-dos bootdisk, hvilken er det på bootdisk.com? Er det denne: Windows 98 SE OEM | Alt1 | Alt2 ? Og hva skal jeg skrive for å få formatert til fat32? prøvde på format c: men den formaterte bare i ntfs systemet. Takk for hjelp, sitte virkelig fast her føler jeg... Endret 17. desember 2004 av Urgh Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Spørsmålet er: HVORFOR BYTTER DU? Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 dataen takler ikke win2000.... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Å fjerne en NTFS-partisjon er enklest i DOS. Brukte Fdisk en gang i tiden til å slette partisjonen, deretter opprette den på nytt, og formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå