mihcaoj Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ok, har nå "innsett" at det ikke er så veldig dumt å skaffe seg en original versjon av windows. Har lenge hatt en uregistrert versjon av Windows XP professional, som jeg er/var veldig fornøyd med. Ser ut som ting slutter å "virke" etterhvert(leste jeg på (itavisen), og vil derfor kjøpe origianl win xp. Det jeg lurer på er forskjeller på windows xp home/professional, priser og hvor jeg kan få tak i de forskjellige..(Eventuelle tilbud) Håper på raske svar Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Eller... Håper ihvertfall på svar! =P kom igjen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 FKS her? Og alle andre webshopper. Eller så kan du jo gå på elkjøp? Eller OBS Selges vell overalt? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Men... Jeg har hørt om noe som kalles "student-xp" som du får hvis du er student, og de koster vel ca 60% så mye som vanlige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå