xanonymx Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hver gang jeg skal lagre en bilde fil med paint, så kommer det opp "Lagre i" og i mappen "Mine bilder," men jeg vil ikke lagre bildet i den mappen så dermed må jeg bla meg frem til den mappen jeg skal lagre i. Men siden jeg bruke paint veldig ofte begynner jeg å bli lei av å bla meg fram til mappen jeg vil lagre i. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan forandre det slik at den starter opp i den mappen jeg vil lagre i. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tror ikke det er stort du kan gjøre med det. Men hvis du har litt peiling på registerredigering, så kan du forandre mappe ved å endre på den aktuelle registernøkkelen Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du kan også bruke tweaUI til å endre dette, om jeg ikke husker feil. XenZor Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hvor får eg tak i det programmet? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 http://search.microsoft.com/search/results...k+ui&View=en-us XenZor Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Du kan også bruke tweaUI til å endre dette, om jeg ikke husker feil. XenZor Fins ikke noen innstilling i TweakUI til åp endre standard lagremappe i Mspaint. Det enste er at man kan endre rekkefølgen på de ikonene nedover på venstre side av Lagre som... - boksen. Men ellers er jo TweakUI et kjempenyytig program som alle med windows burde ha. Last det ned her: http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Endret 17. desember 2004 av pmarius Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Men du kan vel skifte plassering for mapa mine bilder. Ser at det ikke er helt det det spørres etter. XenZor Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Takk! Jeg fikk det til med TweakUI. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Takk! Jeg fikk det til med TweakUI. Hva gjekk du innpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå