cky Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 De som finnes her! http://www.monstercable.com/monstergame/xbox/ Husker en her på forumet for en stund siden sa han hadde, men selges disse i Norge ? Anyone ? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Mener å ha sett en Gamelink 200 X på Elkjøp/Cyberia, den kostet rundt 900 kr (!) ) Er disse verd det da? Får du så sinnsykt mye mer ytelse? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 De selger også kablene hos Oslo Hifi Center. http://www.oslohificenter.no/prod/kab/kab.html#g Lenke til kommentar
The man! Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 du merker sannsynligvis minimal forskjell (om du merker noe i det hele tatt). Lenke til kommentar
HFL Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 De har monster cable på expert på alnabu. Jeg var der i dag , den kostet 6oo 0g et eller annet. Jeg syntes det var litt dyrt Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 En kamerat av meg som har XBox har bestilt MonsterCable til XBox'en, men han har et konge surroundanlegg da. Skal gi tilbakemelding om de er bra! Selv bruker jeg høyttalerne i tv'en på Xbox'en..er ikke vits med så nne kabler da :razz: [ Denne Melding var redigert av: b-duvaland på 2002-06-14 21:52 ] Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hmm!! Interessant! Du må gi tilbakemelding på denne kabelen, menne menne, hvorfor har dem ikke skikkelig SCART kabel med RGB-signal? Det er jo bedre enn S-Video :/ Og, den XGL300 har ikke optisk utgang! Det er jo en skandale! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 har RGB inngang på tven, bruker vanlig scart i den siden den andre scart inngangen er ødelagt. jeg har hørt at tven må ha egen svideo inngang og støtte svideo for å ha nytte av det. altså at det ikke nytter med svideo ledning til scart. tenkte jeg skulle kjøpe en slik ledning til ps2 for og se om det er noe tess, noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 PS2 støtter ikke RGB scart tror jeg. Skjønte ikke helt hva du mente, men om du bruker S-Video eller SCART på PS2 blir det samme, fordi om du kjører scart-utgangen så er det bare S-Video med en overgang til scart som trer i kraft. Lenke til kommentar
cky Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Har sjekket endel ang. Monster kablene nå. Den jeg skal ha er denne "Monster Cable Lightwave 100x", den har en anbefalt utsalgspris hos monster på 35$ som tilsvarer 275 norske kroner. Samtlige USA-Webshopper selger til denne prisen, så jeg bestiller derfra. Oslohificenter kan bare gå hjem og vugge, de tar nemlig svimlende 700,- ! for samme kabel. De tar også 1200,- for komponentkabelen som koster 472 i alle USA-webshoppene. Overpriset mao. Men, så er det det med tullen da, er det slikt på kabler? Jeg må jo forhåndsbetale, og jeg har bare hørt de åpner pakker over 2kg. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 12:14, Mulch skrev:Hmm!! Interessant! Du må gi tilbakemelding på denne kabelen, menne menne, hvorfor har dem ikke skikkelig SCART kabel med RGB-signal? Det er jo bedre enn S-Video :/ Og, den XGL300 har ikke optisk utgang! Det er jo en skandale! Advanced AV Pack bruker RGB signaler! Har en selv :razz: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Monstercable er å finne på akersmic.no Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Vet ikke hvilke standarder de forskjellige "leketøyene" støtter, men TV'en må støtte S-VHS selv om det brukes en overgang til SCART. De fleste nyere TV'er støtter S-VHS, men dersom det er flere SCART innganger så er det vanlig at bare en av dem gjør det. På min Philips 32" Wide så er det kun SCART-2 som støtter S-VHS. (Og i tillegg S-VHS koplingen i front da selvfølgelig.) RGB blir bedre enn S-VHS hvis det er mulig å velge. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 02:42, olapirat skrev:Vet ikke hvilke standarder de forskjellige "leketøyene" støtter, men TV'en må støtte S-VHS selv om det brukes en overgang til SCART.De fleste nyere TV'er støtter S-VHS, men dersom det er flere SCART innganger så er det vanlig at bare en av dem gjør det.På min Philips 32" Wide så er det kun SCART-2 som støtter S-VHS. (Og i tillegg S-VHS koplingen i front da selvfølgelig.)RGB blir bedre enn S-VHS hvis det er mulig å velge. Hvordan i huleste går det ann å ha en S-VHS inngang? Det heter S-Video, S-VHS er et videoformat, akkurat som VHS. Det du sier om at tv'en må støtte S-Video for å bruke scart er tullball, hvis det er ekte RGB-Scart, så har det ingenting med S-Video og gjøre. Derimot hvis det kun er et S-Video signal som er konvertert til scart, så er det noe annet, men da er kvaliteten på S-Video bedre enn scart. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Har Gamelink 300x og Lightwave 100x...Du må ha Gamelink 200x eller 300x for å få lightwave kabelen til å virke. Er faktisk en hel del forskjell på lyden fra orginalkabel også får du AC3 på fiber. Ga ca. 1600 for de to kablene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå