Gå til innhold

Endelig minnekort til 6630?


Limstift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått både returordre og tilbakemelding fra mpx. Det var ikke meningen deres at jeg måtte vente på å få returnere varen, men det første svaret jeg fikk fra dem, kunne få en til å tro det. De skulle få rettet opp i dette, slik at det ikke skjer igjen. Det er jo flere enn meg involvert i denne saken, som har måttet sende kort i retur.

 

Uansett har de svart meg lynkjapt, og har ordnet alt klart for retur. Jeg sender pakken i dag.

 

Så går jeg for å kjøpe resten av julegavene. Kanskje jeg kommer hjem med en annen mobil. Gidder ikke å vente helt til uti januar for å få et kompatibelt minnekort. Jeg skifter mobiler for ofte til det, dessverre ;) Januar er jo neste år det, he he!

 

 

Noen timer senere:

 

Gikk og kjøpte meg en 6230. Ja, og så et MMC-minnekort. Passet som et skudd. 6630 skal på auksjon. Og RS-MMC-kortet som ikke passet i 6630, er på vei til Sandefjord. Nå kan julen bare komme!

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Hei! Kan ikke annet enn å legge meg flat og beklage dette. Vi har fått feilinformasjon fra Memorycorp to ganger. Vi sendte de opprinnelige kortene vi hadde fått feil i retur, og vi fikk tilsendt nye kort som de hadde testet opp mot Nokia 6630. Da vi fikk informasjon om at disse funket glimrende tok vi selvsagt disse inn. Men etter diverse tilbakemeldinger fra kunder, skjønner vi nå at memorycorp kortene dessverre ikke fungerer. Vi vil kreditere alle som har kjøpt disse kortene + utlagt frakt.

 

Igjen beklager jeg dette, og vi skulle i etterpåklokskapens lys testet disse kortene selv.

 

Mvh

 

Dag Knutsen

Mobilansvarlig MPX

Lenke til kommentar

Dag Knutsen:

 

Takker så mye for oppklarende tilbakemelding! :)

 

Ja, det hadde selvfølgelig ikke vært å forakte at man tester et produkt, spesielt etter at man først har fått én forsendelse med kort som ikke kan brukes på 6630. Altså burde man brukt noen minutter på å se om den nye forsendelsen virket. De minuttene hadde spart temmelig mye irritasjon og heft, samt en del misbruk av Guds navn. Kan love at det ikke bare har kommet "Glade jul" og "Et barn er født i Betlehem" ut av min munn i jula. He he...

 

Hvordan Memorycorp har fått disse kortene til å virke, er det vel kun de selv som vet.

 

Vet du forresten noe mer mht. til leveranser av 6630-kompatible RS-MMC-kort?

Lenke til kommentar

CellularDude:

 

I en stresset førjulstid var dette nok som føyk i glemmeboken dessverre. Men får vi inn andre type kort som skal passe 6630 vil vi teste dette. Sparer både dere som kunder og oss for mye merarbeid. Når det gjelder de andre kortprodusentene har vi ennå ikke hørt om kort som passer. Kun rykter foreløpig. Vi vil selvsagt legge dette opp så fort vi får noe konkret og får TESTET dette skikkelig. ;)

 

Mvh

 

Dag Knutsen

Mobilansvarlig MPX

Lenke til kommentar
Sikler etter et nytt 512MB minnekort nå. Har tatt noen bilder i "Høy" kvalitet, har et par mp3`er, og lagt inn noen programmer. Og nå har jeg ikke plass til siste episode av Pimp My Ride som jeg skulle kose meg med..

Nei, 64 mb er ikke all verden, spesielt ikke på en sånn telefon.

 

Der for mitt vedkommende ikke aktuelt å bestille noe kort fra utlandet, så dersom jeg beholder 6630, venter jeg til det kommer kort her hjemme.

Lenke til kommentar

Det går ikke særlig kvikt hos MPX, gitt!

 

23.12: Sendte tidligere omtale minnekort i retur den.

 

29.12: Sendte forespørsel om de hadde mottatt returvaren

 

29.12: Fikk beskreftelse på at denne var mottatt.

 

30.12: MPX svarte: " denne blir kreditert så fort returavd får ferdigbehandlet denne."

 

04.01: Mottar faktura (kreditnota) fra MPX.

 

05.01 Pengene er fremdeles ikke overført til min konto

 

Venter til i morgen (06.01). Dersom pengene ikke er kommet inn på min konto da, får jeg purre. Pokkers tid de har brukt. Da gikk det klart raskere med Komplett, og "retursaken" jeg hadde med dem foregikk omtrent i samme tidsrom.

Lenke til kommentar
Det går ikke særlig kvikt hos MPX, gitt!

 

23.12: Sendte tidligere omtale minnekort i retur den.

 

29.12: Sendte forespørsel om de hadde mottatt returvaren

 

29.12: Fikk beskreftelse på at denne var mottatt.

 

30.12: MPX svarte: " denne blir kreditert så fort returavd får ferdigbehandlet denne."

 

04.01: Mottar faktura (kreditnota) fra MPX.

 

05.01 Pengene er fremdeles ikke overført til min konto

 

Venter til i morgen (06.01). Dersom pengene ikke er kommet inn på min konto da, får jeg purre. Pokkers tid de har brukt. Da gikk det klart raskere med Komplett, og "retursaken" jeg hadde med dem foregikk omtrent i samme tidsrom.

Ja, er nok på tide MPX får ut finger'n da!

 

Hørt no' mer om kompatible kort til N6630?

Skulle de ikke komme i Januar?

Lenke til kommentar
Det går ikke særlig kvikt hos MPX, gitt!

 

23.12: Sendte tidligere omtale minnekort i retur den.

 

29.12: Sendte forespørsel om de hadde mottatt returvaren

 

29.12: Fikk beskreftelse på at denne var mottatt.

 

30.12: MPX svarte: " denne blir kreditert så fort returavd får ferdigbehandlet denne."

 

04.01: Mottar faktura (kreditnota) fra MPX.

 

05.01 Pengene er fremdeles ikke overført til min konto

 

Venter til i morgen (06.01). Dersom pengene ikke er kommet inn på min konto da, får jeg purre. Pokkers tid de har brukt. Da gikk det klart raskere med Komplett, og "retursaken" jeg hadde med dem foregikk omtrent i samme tidsrom.

Hmm, det kan sikkert ta tid hvis du ikke purrer ja. Men jeg hadde også en litt morsom histore med komplett: Bestilte en harddisk til pc, denne ble ødelagt etter noen uker uten videre. Sendte den til komplett og fikk ny i posten ca. 2 uker etter.. Men frakten jeg betalte for harddisken fikk jeg aldri tilbake.. Jeg sendte mail om at jeg gjerne ville ha frakt-kostnadene kreditert. Etter ca. 2 uker kom det et brev i posten om at summen var kreditert. Jeg sjekket nettbanken, og ingen ting fra komplett der. Men først for noen dager siden (ca. 7 måneder siden jeg fikk brevet om krediterigen) dukket plutselig 114 kr. opp på kontoen min. Skal si det tok tid ja.

 

Angående minnekort, håper jeg også disse kommer snart. Holder absolutt ikke med 64MB lenger :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...