Nikern Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei, jeg har en dvd som det er et spill jeg vil legge inn på pc'en min. Men problemet er at jeg ikke har DVD spiller. Finnes det noen måte å "omgå" dette? Eksempel: burn image og bruke deamonstools? Bruke en bærbar og dele hele den disken, for å installere fra bærbar dvd spilleren inn på min pc? Noen andre kreative forslag? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Kanskje ikke svaret du vil ha, men for 200 kr får du en DVD spiller. Det virker for meg enkleste og kjappeste måten å fikse problemet på: https://prisguiden.no/produkt/1572 AKIRA Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Kanskje ikke svaret du vil ha, men for 200 kr får du en DVD spiller. Det virker for meg enkleste og kjappeste måten å fikse problemet på: https://prisguiden.no/produkt/1572 AKIRA ja selvfølgelig. Men problemet var vel hvis jeg IKKE hadde en DVD spiller. Så kom med noe annet.. akkurat det der svaret kunne mormor og de åtte ungene klart å svare.. Problemet er som følger. 1 stk DVD 0 stk DVD-spiller 1 stk PC som innholdet på DVD skal inn på. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du svarte vel egentlig på ditt eget spørsmål Jeg vil tro de 2 fremgangsmåtene du nevnte er de mest praktiske egentlig, om du absolutt ikke vil skaffe dvd-rom. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hei, jeg har en dvd som det er et spill jeg vil legge inn på pc'en min. Men problemet er at jeg ikke har DVD spiller. Finnes det noen måte å "omgå" dette? Eksempel: burn image og bruke deamonstools? Bruke en bærbar og dele hele den disken, for å installere fra bærbar dvd spilleren inn på min pc? Noen andre kreative forslag? Har du en bærbar datamaskin med dvd-rom så kan du jo "dele" dvd-rom`en med den på nettverket å så finne tak i den på stasjonær pc`en..! Jeg har prøvd det selv, funka som bare det... Endret 17. desember 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hei, prøvde nettopp det, dele dvd rommen i nettverket.. Problemet var bare at jeg ikke fikk tilgang fra desktop til laptop. Men omvendt funket det.. Men det hjelper jo ikke mye.. Så problemet eksisterer ennå.. Kan det være et problem at laptop er koblet med trådløs nettverk? Klarte bare pinge, ikke noe annet funket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå