BLOMST AFC Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg mener for svarte ** * * * * ******** HL2. Selvfølgelig! Alltid skal det være noen som tror de er noen. Jeg snakker ikke om et 6 år gamelt spill. HL2, er overhodet ikke noe å annbefale. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg mener for svarte ** * * * * ******** HL2. Selvfølgelig! Alltid skal det være noen som tror de er noen. Jeg snakker ikke om et 6 år gamelt spill. HL2, er overhodet ikke noe å annbefale. det er sikkert mangen som er ueinig med deg der Lenke til kommentar
BLOMST AFC Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja! Men alle kan jo ikke være enige, sikkert noen enige og! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Tror det er fler som er uenige gitt. MEN - jeg liker ikke Rome: Total War f.eks. Smaken er som baken - no dritt om den ikke er din egen - SkyMarshall, 2004 Endret 23. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå