Nitrius Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sitter herå lurer på hvilket spill jeg skal kjøpe eller spille, men er ikke sikker på hvilket, det er derfor jeg lurer på om dere har noe å annbefale? Ikke annbefal HL2 eller BFME, HL2 har jeg og BFME for jeg til jul Kom med hvilket som helst spill, men det skal være til pc Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Call of Duty er bra Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Gammel men bra : Baldurs Gate 2 Lenke til kommentar
Izor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Diablo 2 LOD Starcraft Warcraft 3 + exp Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Far Cry Need for speed Underground 2 Call of Duty: United Offensive( du må ha call of duty fullverjsonen) Lenke til kommentar
arlion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 la oss se, jeg lister noen av mine favoritter her: Strategi: Rome Total War, Ground Control 2, Sid Meiers Pirates!, Emperor Battle For Dune (gammelt så kanskje litt vanskelig å skaffe) FPS: Joint Operations Typhoon rising, farcry, Star Wars Battlefront. Action: Prince Of Percia Warrior Within. RPG: Knights Of The Old Republic, Enclave, sacred. MMO: Everquest 2, planetside, Final Fantasy XI, Darkage Of Camelot Bilspill: Need For Speed Underground 2,Flatout, GTA serien håper det er ett par spill her du vil like. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Er mange gode spill her, sitter faktisk å tenker på om jeg skal forsette fra der jeg slapp i Kotor, fikk veldig lyst til å spille igjennom spillet. Men lurer på en liten ting anngående spillet, finnes det noe nytt til spillet noen form for mods eller et eller annet kansje gjør noe med utsende til spillet? Edit: hadde vært fint med noen linker vis det fantes noe form for mods Endret 17. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
DoffenD Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 World of Warcraft!!! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 World of Warcraft!!! apropo WOW .. Er det Warcraft 4 lizz ? eller ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 World of Warcraft!!! apropo WOW .. Er det Warcraft 4 lizz ? eller ? Det er et MMORPG spill, altså det tar for seg historien til warcraft serien også er det blitt gjort om til et MMORPG spill, tror jeg fikk sakt det riktig Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 World of Warcraft!!! apropo WOW .. Er det Warcraft 4 lizz ? eller ? Det er et MMORPG spill, altså det tar for seg historien til warcraft serien også er det blitt gjort om til et MMORPG spill, tror jeg fikk sakt det riktig men.. er spillet ute ? omtale ? info ? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Lotr: Battle of middle earth . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 World of Warcraft!!! apropo WOW .. Er det Warcraft 4 lizz ? eller ? Det er et MMORPG spill, altså det tar for seg historien til warcraft serien også er det blitt gjort om til et MMORPG spill, tror jeg fikk sakt det riktig men.. er spillet ute ? omtale ? info ? WOW er ikke ute, men det har vært beta en stund nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 WOW er ute jo, men i USA, og det er fult mulig å spille det, det slippes i Europa i løpet av januar/februar tror jeg, men først skal blizz ha en Open Beta i Europa og den starter snart. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg annbefaler Rome: Total War. Rome: Total War er det beste strategi spillet som har kommet i år. Du har i oppdrag å ta over store deler av Europa og nord Afrika for å se styrte senatet i roma og kreve makten for deg selv. Det har store slag på over 2000 folk. hvis PCen din kan takle det. Det er en stor campain som kan ta flere uker å fullføre. Det ligger mange lange netter i R:TW så det er verd pengene. Her er en omtale fra Gamespot Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvis du er inne i FPS spill. Så har jeg et godt tips til deg. Førstevalget er åpenbart HalfLife 2 om du ikke har spilt det. Men jeg innstallerte og satte igang Riddick: Escape from Butcher Bay nå - og det EIDE for å si det mildt. Jeg fant ut om dette spilet for en uke siden, og skaffet meg det idag - og det slår f.eks Doom III ned i støvlene. Grafikken er helt sinnsyk, gameplayet er dritbra, Vin Diesel har voice acting og hele pakka. 2.plass over beste fps for i år. Alle må prøve det som ikke har gjort det enda! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Riddick: Escape from Butcher Bay skal vere bra ja. 9er av gamer.no på x-box versjonen. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hmm, da må skaffe meg dette Riddick spillet da, har ikke hørt om det så mye før. Jeg anbefaler deg Rome: Total War og Far Cry. Hvis du liker å bli skremt, Doom III. Lenke til kommentar
BLOMST AFC Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 HAlf life suger vilt. Det er jo et simpelt søppel spill uten handling og noen mening. Nesten rart at det har fått så god kritikk. Jeg kan jo forstå de som digger monster og romskip osv. Men Half life er jo totalt mislykket. Har runda det 2 ganger og er som sagt ikke imponert. Jeg finner også en hel rekke bugs i dette " vellykkete " spillet. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 HAlf life suger vilt. Det er jo et simpelt søppel spill uten handling og noen mening. Nesten rart at det har fått så god kritikk. Jeg kan jo forstå de som digger monster og romskip osv. Men Half life er jo totalt mislykket. Har runda det 2 ganger og er som sagt ikke imponert. Jeg finner også en hel rekke bugs i dette " vellykkete " spillet. Half life er jo 6 år gammalt da, det har skjedd mykje sidan det, half life var bra på den tida det kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå