Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISDN-fastlinje

Anbefalte innlegg

LOL

Jeg har Tiscali ISDN 6 Timer hver dag for 5.. + overpris osv. (Hovedsaklig fordi jeg ikke kan få noe annet), (men skal sikkert snart flytte til Sverige og får billig bredbånd der så). Det er jo logisk at man ikke får refundert internett tiden man ikke bruker.

Man skal være temmelig naiv for å tro noe annet.

For å ta flere eksempler

Selv om du ikke ser på nrk, så får man ikke refundert fjernsynslisensen av den grunn.

Hvis du går på en restaurant/kafe og spiser mat fra et koldtbord, så får man ikke avslag på prisen selv om ikke spiser så mye eller ikke smaker på alt.

Derfor vil jeg sitere "Albert Einstein"

Det eneste som er konstant er rommet og folks stupiditet.

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-06-05 18:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal **** meg ha detta. Jeg betalte 6250 kr i sist kvartal, alt er billigere uansett.....

Det sureste er at jeg bor rundt 20 meter fra en router som er tilkoblet SDSL(2mbit/256kb til 1800-mnd)

SDSL er 35 ganger raskere enn ISDN, men koster 200kr mindre enn ISDN ved uendelig tilkobling.

[ Denne Melding var redigert av: simiden på 2002-06-05 18:41 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 18:07, TRAM skrev:

> men det er en sånn teit regel at man får ikke refundert ubrukte minutter til neste dag <

Helt enig - er kun det minste altern., og bare innen samme uke...

- men har noen andre en bedre ordning på fastpris 5-6-timers, så skifter jeg tvert !

jeg har noe som kalles fastpris internett fra telenor. dvs at du forhåndsbetaler 200, så får du surfe for 400 uten ekstra kostnader.

men over det må man betale full takst. dvs at man får sitte 1,5 time dagen for 200 i måneden, litt liten tid, men bedre enn ingen ting

KILL HERMANSEN!

DROP STJELENOR!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 18:34, simiden skrev:

Jeg skal **** meg ha detta. Jeg betalte 6250 kr i sist kvartal, alt er billigere uansett.....

Det sureste er at jeg bor rundt 20 meter fra en router som er tilkoblet SDSL(2mbit/256kb til 1800-mnd)

SDSL er 35 ganger raskere enn ISDN, men koster 200kr mindre enn ISDN ved uendelig tilkobling.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: simiden på 2002-06-05 18:41 ]</font>

hvorfor skaffer du deg ikke sdsl da?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 19:06, Myselph skrev:

Bredbånd er tingen!(selv om det er fra telenor
:grin:

Vel, tll høsten kommer det radiobredbånd fra INO hit. Men som folk sier så er det dritlang ping time, mye nedetid og så videre. litt kjipern å spille cs eller df2 med lag :sad: dessuten koster det 744 i måneden.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 18:20, tintin77 skrev:

Jeg har Tiscali ISDN 6 Timer hver dag for 5.. + overpris osv. (Hovedsaklig fordi jeg ikke kan få noe annet), (men skal sikkert snart flytte til Sverige og får billig bredbånd der så). Det er jo logisk at man ikke får refundert internett tiden man ikke bruker.

Man skal være temmelig naiv for å tro noe annet.

Telenor er nok desverre det beste valget hvis du er mye på internett. Online 150 koster 500kr mnd, og da kan du være på 5 timer hver dag i gjennomsnitt - og du kan ta 10 timer ene dagen, og 0 timer andre dagen f.eks. Dessuten er det ikke oppkoblingsavgift.

men uansett - 500 kr er for mye. Det er mer en ADSL koster...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:13, GeeZuZz skrev:

Telenor er nok desverre det beste valget hvis du er mye på internett. Online 150 koster 500kr mnd, og da kan du være på 5 timer hver dag i gjennomsnitt - og du kan ta 10 timer ene dagen, og 0 timer andre dagen f.eks. Dessuten er det ikke oppkoblingsavgift.

men uansett - 500 kr er for mye. Det er mer en ADSL koster...

jeg var og sjekka det der opp litt, og kommer fram til at man må ha abbonementet i tilegg til den online 150, stemmer dette? for da er det enda mer råttent enn, ja gud veit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...