HuzZzla Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har 15 mb igjen på 2 av partisjonene mine Windows kommer opp med en melding på trayen at det er lite plass osv, trykk her for diskopprydding, syns den bobbla er irriterende da den kommer opp hele tia, hvordan fjerner jeg den? Takker for svar Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Slette noe på partisjonen Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 har du kun 15MB igjen så hadde jeg sletta ett eller annet, det er en grunn til at du får denne meldinga Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Vel, har ikke lyst til og slette noen filer der, men husker jeg fikk fjerna den bobbla en gang før, så formaterte jeg, og nå husker jeg ikke, noen som som vet hvordan man fjerner den? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du kan laste ned et program fra Microsoft sin Powertoys pakke som heter Tweak UI, den skal kunne fjerne "problemet" Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du kan laste ned et program fra Microsoft sin Powertoys pakke som heter Tweak UI, den skal kunne fjerne "problemet" Bare for å utdype og fóre med teskje, installer PowerToys for Windows XP, start TweakUI, i menyen "Taskbar and Start menu" fjerner du haken for "Enable balloon-tips" Lenke til kommentar
ferik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 nei, nei, nei, det er jo helt feil, du skrur ikke av enable balloon tips, må jo skru av warn when low on disk space Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå