rogerp Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei har Canon 300 speilrefleks kamera. Vurderer å kjøpe meg 300D,kan jeg bruke linsen som hører med til mitt analoge kamera? Har hørt at disse passer om hverandre. Hvor er billigste hus å få kjøpt,hvor mye koster det? Takk. Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvis objektivet du har er et Canon EF objektiv, eller kompatibelt objektiv fra tredjeparts leverandør, så kan du bruke det helt fint. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jøss - hvorfor står det at det skal være 2 svar i denne tråden, men ingen av svarene vises her hos meg? (Kun overskriften vises) Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg tror det er noe galt med forumet her nå. Det står 0 svar for meg på denne tråden selv om det er 2 svar. I tillegg får jeg ikke til å klikke på de ikonene foran forumene lenger for å si at jeg har lest alle meldinger, ikonene som sier nye meldinger vises uansett. Var det ikke noe vedlikehold i går da ? Kanskje det ble lagt inn en ny versjon som ikke er helt ferdigtestet ennå. Hmm, ser ut som om når jeg bruker Firefox så registrerer den ikke dette ordentlig, dvs. hva jeg har lest og ikke lest. Klikk på ikonene så oppfrisker den siden men de vises ennå. Tok en tur innom IE og klikket vekk ikonene der, men starter Firefox på nytt så vises de der fremdeles. Firefox har ihvertfall fungert fint for meg før så dette har kommet nylig. Endret 18. desember 2004 av lassevk Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nå kan jeg se alle innleggene. Det ordner seg visst med tida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå