DeStefanO Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei . Jeg har fått "noe" på maskina mi. Og denne gangen sliter jeg litt mere en vanlig. Jeg kjører Ad-Aware og Ad-watch . Og hvert 2 minutt eller når jeg gjør noe mot internett får jeg op en mld. fra ad-watch om at ntzi prøver å skrive noe i registeret. Jeg har funnet den i registeret og slettet den . Men det var til liten hjelp. Jeg fant også ntzi.exe og sletta den og. Hjalp heller lite det og. Når jeg hadde slettet den dukket denne mld opp Denne ligger som Oppstarts side i iexplorer .. noe jeg ikke får slettet . Søkte meg fram til uninstall toolen til HSA (Home Search Assistant) men den exe fila virka iallefallikke. Saken er nå at jeg får opp disse mld av Ad-Watch men verken den Key'en i registeret eller selve Ntzi.exe fila under Windows er der nå mer. I søke sia til Symantec finnes det ingen treff på Ntzi. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hi-jack this elller CWShredder Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hi-jack thiselller CWShredder Og dette er fixes eller er det programmer for Adware? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 http://www.bullguard.com/forum/10/Need-Hel...BM-an_4707.html XenZor Lenke til kommentar
akh Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Prøv i tillegg AboutBuster som nevnt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå