ParanoidCat Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det startet for rundt en uke siden, mapper lukkes, programmer avsluttes og programmer starter av seg selv uten feilmeldinger. Har sjekket Registeret, Eventlog, har IKKE spyware og har portscannet. Har siste oppdatering av PC-CILIIN(eller noe), og kjører ikke HW Firewall, men dette skjer bare i XP2600(5.1/u piracy). Jeg kjører også Win2k Advance server har Slackware Linux oxo aldri trøbbel der. Får ALDRI blåskjermer, maskinen 98% restart på WIN2k Kanskje bør jeg formatere den partisjonen? Uansett bruker jeg WIn2k... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Skjekk alle siste "updates" fra Microsoft og hvis du ikke får hjelp der så anbefales kanskje en re-install av Win2k-a.server og så kan du lagre et "image" av HDD så slepper du å configurerer alle ting siden du kjører server. Søk på forumet om hvordan lage image hvis du ikke veit det. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 da jeg la inn linux for en stud siden, så skjedde det sånn med win.. enda jeg hadde hatt en annen distro på en samme ext2 partisjonene over et år.. det jeg mått gjøre var å slette alle partisjonene og partisjonere hele hardisken på nytt Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Har kjørt : Fix_Nimda Fix_Klez Men fant ikke no.... [ Denne Melding var redigert av: simiden på 2002-06-05 18:14 ] Lenke til kommentar
Raven Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har du endret på minneinstillingene dine i det siste? For dristige settings kan gjøre slikt. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Cas Latency på 2 Ultra innstillinger på 2,69v. [ Denne Melding var redigert av: simiden på 2002-06-05 18:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå