Passasjer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Madrugada - Industrial Silence Genial skive av bandet fra lofoten, nærmere bestemt Svolvær. De spiller melodiøs rock, og vokalen, Sivert Høyem gjør en vanvittig bra jobb! Sanger som Beautyproof, Salt og Vocal gjør etter min mening et stort inntrykk. Dette er forresten debut-skiva deres. Støttes! "Grit" er ikke så værst det heller. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg anbefaler Trance 2005 Vol. 1. Er ikke akkurat hard-trance, men mer "poppa trance". Lenke til kommentar
ratata Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Masta Ace - Disposable Arts Sannsynligvis den beste hiphop plata som nokon gong er laga, er ivertfall blant top 3 imo. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Madrugada - Industrial Silence Genial skive av bandet fra lofoten, nærmere bestemt Svolvær. De spiller melodiøs rock, og vokalen, Sivert Høyem gjør en vanvittig bra jobb! Sanger som Beautyproof, Salt og Vocal gjør etter min mening et stort inntrykk. Dette er forresten debut-skiva deres. Støttes! "Grit" er ikke så værst det heller. Industrial er best syns jeg. Norwegian Hammerworks corp. er favoritten sangen min på den platen:love: Endret 24. desember 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Sier bare Vocal jeg. Men egentlig er plata utrolig jevn, kan ikke nevne noen sanger jeg ikke liker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 The Smashing Pumpkins - Siamese Dream Zwan - Mary: Star Of The Sea Alice In Chains - Dirt A Perfect Circle - Mer De Noms Iggy Pop - Lust For Life The Stooges - Raw Power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå