Lonely Wolf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skriv ned di albumane du liker og vill dele med andre. Og skriv en liten beskrivelse også. PS: Ikke noen linker til WAREZ sider Artist/Gruppe: Edguy Album: Hellfire club Dette er ei tysk Heay-Metal gruppe som har meget god musikk. Di har blandt annet Mysteria, The piper never dies og Down to the Devil. Dette er ett MYST for alle metal fans!! Artust/Gruppe: Nightwish Album: Oceanborn Dette er min personlige favoritt fra Nightwish...Den har alt. har ikke så mye å si Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Artist: Nightwish Album: Once Nydelig album... Elsker Ghost love score fordi den inneholder en nydelig symfonisk melodi og på grunn av at den er så fengende!! Artist: Rammstein Album: Reise reise og Mutter Sammen hadde det vært en stor plate... En plate med Mein herz brennt Links 2 3 4 Sonne Mutter Mein teil Amerika Reise reise Ich will Ohne dich Dalai lama Feuer frei! Keine lust Stein um stein Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Artist: Alice Cooper Album: Love it to death Denne plata er et godt eksempel på Bob Ezrins fantastiske produksjonsevner. Han forandret et obskurd garasjerock band til å bli en av de største rockesuksessene noen sinne. Artist: Pink Floyd Album: Meddle Min aller største favoritt av Pink Floyd. Ja, Animals er kanskje bedre, men det er alt etter humøret mitt Artist: Black Sabbath Album: Vol 4 Master of reality og Sabbath bloody Sabbath er like store for meg Artist: Iggy Pop & The Stooges Album: Raw Power Det er noe med lyden som gjør dette utrolig behaglig å lytte til Artist: Tangerine dream Album: Stratosfear Denne plata er bare helt utrolig, men det kan ikke beskrives med ord. Anbefaler alle å sette seg ned mutters alene og kjøre høyt volum hele veien gjennom disse transeaktige komposisjonene Endret 17. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Pink Floyd - Dark Side of The Moon Nydelig, særlig med DTS-lyd! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Artist: Tool Album: Ænema Trenger neppe noe beskrivelse. Artist: The Mars Volta Album: De-Loused In The Comatorium Anbefales på det sterkeste. Rett og slett ei genial plate jeg tilsynelatende aldri blir lei av. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Mew - Frengers Hvordan skal man beskrive Mew da? Uansett - jeg anbefaler det. Tool - Lateralus Et album som er helt på høyde med Ænima. A Perfect Circle Thirteenth Step og Mer De Noms. Stemningsfullt. Opeth Still Life. Genialt band som greier å veksle mellom det rolige og melodiøse, og det tøffe og harde. Arch Enemy - Anthems of Rebellion Genialt. -- Stor IMO-wartning -- Lenke til kommentar
sixx Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Iced earth-The glorius burden skikkelig prog/power metal på det beste......eneste power metall gruppa som faktisk er litt mer i retning av heavy...sinnsykt bra spill..... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er så vannvittig mamnge bra skiver, men i mine øyne er det kun noen få som er helt perfekte; dvs uten dødpunkter, svake partier/låter osv. Så..over til de perfekte skivene Jethro Tull - Thick As A Brick - min inngangsbilett til progrock for et halvt liv siden. En kompleks og dyp plate med masse humor. Setter du den på synger jeg og leiker multi-instrumentalist i 45 min nonstop Eloy - Silent cries and mighty echoes - Herre Jesus og andre styggedommer for en massiv og perfekt skive! Det er ikke lenge siden jeg ble kjent med Eloy, men denne skiva har fått heltestatus og æresplass i hjemmet mitt. Et must for alle som liker space/prog fra 70 tallet. Talk Talk - The colour of spring - Jeg fikk lp'en i gave av søstern min i 1986 (jeg var 12) og den gang måtte jeg nesten høre på den i smug, for alle som ikke hørte kun på ac/dc og Iron maiden var og regne som homofile pingler Det er snakk om en småalternativ popskive med en av de vakreste stemmene jeg vet om. MÅ høres! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Artist: Turbonegro Album: Apocalypse Dudes Makan til fengende musikk skal man lete lenge etter. Jeg falt for denne skiva første gang jeg hørte den. Artist: The Carburetors Album: Pain Is Temporary Tror dette er det eneste albumet de har gitt ut. Dette er skikkelig digg Rock'n roll! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 NOFX - The Decline Genial. NOFX på sitt beste. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 De Facto - Megaton Shotblast Kul instrumentalcrossover mellom salsa og dub. The Mars Volta-fans vil kjenne seg litt igjen. Bobby Conn - The Golden Age Discofunkrockpunkpopjazz-musikk med humorbrodd, dyktige musikere, fengende melodier, og en spesielt god vokalist. Built To Spill - Ancient Melodies Of The Future Koselig indie-pop/rock med enkle, fine låter og særpreg. Zwan - Mary Star Of The Sea Andreprosjektet til blant annet Billy Corgan (The Smashing Pumpkins) og bassist Paz Lechantin (tidligere A Perfect Circle). Minner mye om Smashing Pumpkins, men med mer melodiøse og strukturerte låter. En radiovennlig skive som faktisk er god, sjeldent. King Crimson - In The Court Of The Crimson King Pink Floyd var aldri kongene av prog. King Crimson var. Sjeldent vakker skive. 'Nuff said. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Artist: Tool Album: Ænema Trenger neppe noe beskrivelse. Artist: The Mars Volta Album: De-Loused In The Comatorium Anbefales på det sterkeste. Rett og slett ei genial plate jeg tilsynelatende aldri blir lei av. What he said!! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Artist: Daft Punk Album: Discovery Deres andre album. Selv for de som ikke er fan av elektronisk musikk, er denne plata utrolig fengende. Jeg kommer aldri til å gå lei av Daft Punk Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Metallica: ...and justice for all & Master of puppets Pantera - Reinventing hell, Greatest hits Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Artist: Metallica Album: ...And justice for all Artist: Pantera Album: Reinventing hell The best of Pantera Mine to elskede album Endret 17. desember 2004 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Album: Californication Artist: Red Hot Chili Peppers Album: Platinum Collection 2000 Artist: Metallica Album: Generasjon Hip-Hop Artist: Pen Jakke Artist: Jay-Z & Linkin Park Album: Collision Course Artist: Guano Apes Album: Proud Like A God Endret 17. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Album: Platinum Collection 2000Artist: Metallica Metallica har aldri gitt ut noen samleplate. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Album: Platinum Collection 2000Artist: Metallica Metallica har aldri gitt ut noen samleplate. http://mp3.n0i.net/albums/m/285.1177 Personlig har jeg liten tro på den siden der som bevis, kanskje det er en bootleg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er DEFINITIVT ingen offisiell utgivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå