shagg0r Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen som vet hvem som har laget disse smiliesene? Jeg syntes de er så rå at jeg har lyst til å bruke dem på min egen side.. Men ikke uten å spørre om lov først.. Kanskje litt offtopic men uansett ingen kan nekte for at disse smiliesene ikke er kule Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 De er innebygd i invisionboard forum hvis jeg ikke tar feil. Så du får kanskje spørre dem, men jeg tror de gir F i om du bruker dem eller ei. Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 QUOTE men jeg tror de gir F i om du bruker dem eller ei. Tviler egentlig litt på det Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 er helt sikkert bare å bruke dem, er så utrolig mange som bruker dem fra før av uansett, tror ikke du blir siste dråpen, for å si det sånn Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har ingenting med Web-design, HTML og CSS å gjøre. Flyttes. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er mange og da mener jeg Mange Forum som bruker disse smiliene Egentlig tror jeg ikke det er noen herifra som har laget dem Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Flesteparten er orginale Invisionboard-smilies, men det er også et par fra andre nettsteder samt at forumbrukerene her har laget noen av de. Hvis du vil være helt sikker anbefaler jeg deg å bare bruke de som ligger på IPB sine hjemmesider og eventuelt spørre om resten hvis det er noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg