Gå til innhold

Jeg som aldri trodde jeg skulle like Nightwish


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men så var det denne ene sangen da. Er blitt avhengig av den: Once upon a troubador. Hva pokker er det som gjør denne så fengende?

Av alle di perfekte Nightwish sangene...Så måtte det bli den verste av di!!

 

her er noen av mine fav.

 

lagoon / Ocean Soul / Ghost Love Score / creek Mary's Blood / Traitors Kiss / Wayfera / Bare Grace Missery / Dead Gardens/ Riddler

 

 

jeg har alle Nightwish albumene siden 1996

 

Og den beste av di er Oceanborn

Lenke til kommentar
Av alle di perfekte Nightwish sangene...Så måtte det bli den verste av di!!

Det sier mer om deg enn meg!

Jeg kan nemlig ikke fordra nightwish. Jeg hater sounden deres og alt de presterer å lire av seg. Men denne låten er et unntak. Den følger ikke stilen nightwish normalt fremfører i. Dette er en rolig låt med visegitar, sang og en fantastisk operastemme i refrenget. Det ligner over hodet ikke på noe annet jeg har hørt av bandet.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Av alle di perfekte Nightwish sangene...Så måtte det bli den verste av di!!

Det sier mer om deg enn meg!

Jeg kan nemlig ikke fordra nightwish. Jeg hater sounden deres og alt de presterer å lire av seg. Men denne låten er et unntak. Den følger ikke stilen nightwish normalt fremfører i. Dette er en rolig låt med visegitar, sang og en fantastisk operastemme i refrenget. Det ligner over hodet ikke på noe annet jeg har hørt av bandet.

du liker rolig....Da bør du høre lagoon.

Det er den beste!

Lenke til kommentar

..og nå har jeg hørt den :mrgreen:

 

Ser absolutt hva du mener med at den skiller seg ut. Jeg får litt Donovan 1965-70 og tidlig 70 folkprog følelse av den. Dessverre satt jeg bare å venta på at låta skulle eksplodere i bakstreversk gitaronani, og det ødela litt. :!:

 

Anth : har du hørt Jethro Tull's Songs from the woods skive?? Er absolutt verdt pengene sine hvis du liker et snev av folk(prog)rock :thumbup:

Lenke til kommentar
æhh....Så hvorfor tror du jeg har alle albumane siden 1996?? pga di er dårlige? Nei. Musikken til Nightwish er en velsignelse! Noe som burde bli tatt vare på!

Det er en grunn til at di har så mange album som di har!

Forstår hva du mener, men det har ingenting med saken å gjøre. Temaet i denne tråden er at til og med dårlige band kan lage noe bra av og til. Jeg ser absolutt ikke på den sangen som en inngangsbillett til nighwish :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, det var ikke meningen at det skulle kry med nightwishfans her :lol:

nei...derfor kom jeg inn.....hehe....

Nightwish suger noe utrolig.... Så rå spilling fortjener ikke kvinnelig vokalist.... *grøss*

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor nightwish ble så utrolig populære med ny cden sin heller?? de gamle var jo MYE bedre da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...