sveggi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg bestilte for 3-4 dager siden en ny lcd skjerm og et nytt hovedkort fra komplett.no, alt gikk fint og jeg fikk mail som bekreftet kjøpet gansgek fort, og neste dag fikk jeg sporingsnummer i mailen. Men sporingsummeret fungerer ikke Det er på 39 nummer å på posten.no får jeg opp en feilmelding om at sporingsnummeret er for langt, det skal være mellom 15-35 nr. Dette syns jeg er veldig rart, det hadde vært kjekt å se hvor pakken min er og om jeg snart får den Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Dette er da et problem du helt fint kunne tatt på e-post med Komplett. Endret 17. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har sendt e-post til dem for og fikse problemet. Har ikke fått svar, men regner me å snart få det Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Komplett sutter. Brukte 2 dager (fra 13:00 på Onsdag til 17:00 på fredag) på å få pakket skjermkortet mitt. _ johanf Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Komplett sutter. Brukte 2 dager (fra 13:00 på Onsdag til 17:00 på fredag) på å få pakket skjermkortet mitt. _ johanf Hallo i luken ... har du tenkt over hvilken måned vi er i ? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva med å gå inn på ordren på komplett sine sider og klikke på linken til sporingsnummeret der. Funker det? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva med å gå inn på ordren på komplett sine sider og klikke på linken til sporingsnummeret der. Funker det? hint: klikk kun én gang med venstre musetast på sporingsnummeret. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Komplett sutter. Brukte 2 dager (fra 13:00 på Onsdag til 17:00 på fredag) på å få pakket skjermkortet mitt. _ johanf Å stakkar deg! Måtte du vente 1 ekstra dag på kortet ditt?? Du har virkelig min medfølelse... :!: Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Komplett sutter. Brukte 2 dager (fra 13:00 på Onsdag til 17:00 på fredag) på å få pakket skjermkortet mitt. _ johanf Skjerp deg, det er trossalt desember. Eller har du gått glipp av det? Dette er den store måneden da alle handler som "gale". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ødelagte komponentar i ein PC er lite gunstig i juletida med all aktiviteten i posten og butikker. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ødelagte komponentar i ein PC er lite gunstig i juletida med all aktiviteten i posten og butikker. Desto mer imponerende at Komplett.no sendte meg nytt skjermkort i retur, bare to dager etter at de hadde fått mitt defekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå