Joachim_F Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har Blue Byte klart å gjenskape det unike The Settlers-gameplayet? Det kan vi finne ut ved å teste den nylanserte demoen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Settlers 2 var favoritten min Eg har sjekka ut screens av The Settlers: Heritage of Kings og det ser igrunn bra lovandes ut, laster ned demo no Edit: Har lasta ned demoen og prøvd ut prologue delen av demoen. Spelet er mykje bedre enn det eg hadde trudd. Grafikken er lekker og gameplayet er lett å sette seg inn i. Eg kjem til å springe i butikken når det kjem i februar Endret 19. desember 2004 av kimhylderas Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hvordan fikk du nye stronghold, slik at du kunne ha flere innbyggere? bygde du de på "sites" bygga? de som ser halveis ferdige ut. Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Uppgrade frå Keep til Stronghold: Når du velger Keep ser du at du kan velge å "uppgrade" til Stronghold. Men for å gjere det trenger du 300 Thalers (penger) + clay 250 og stone 300. (Du får 10 Thalers per arbeider med "moderate" tax) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 velge en arbeider å lage ett keep og oppgradere til stronghold altså? For jeg har oppgradert en gang, det første hovedhuset. Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har du oppgradert ein gong så har du oppgradert frå keep til stronghold. Ein slave kan ikkje bygge keep, iallefall ikkje i demoen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Må si jeg likte det jeg. Litt war craft rip off på graffikken, og litt age of empires aktig i units og sånn. Men nå har jeg ikke spilt settlers før, så det er mulig det er motsatt Men dette er verdt å prøve rts folk! Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eg er nettopp ferdig med demoen. Det minner meg ikkje så masse om tildligare Settlers, men å anbefale er det Morsomt at cannon vognene snakker som soldater, naturligvis ein "bug" som sikkert blir fiksa til release datoen i februar Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil ta imot den anbefalingen å teste spillet... Jeg har vært en kjempefan av Settlers (helt fra den første, der jeg og en kamerat spilte multiplayer split-screen med 2 stk mus på én PC). Settlers2 er også favoritten min, mens jeg synes Settlers3 og 4 er noen drittspill. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Må si jeg likte det jeg. Litt war craft rip off på graffikken, og litt age of empires aktig i units og sånn. Men nå har jeg ikke spilt settlers før, så det er mulig det er motsatt Men dette er verdt å prøve rts folk! Grafikken har vært bort i mot den samme fra Settlers 1 kom til Amiga og frem til nå. Den har selvsagt blitt bedre på alle måter, men det tegneserie-aktige særpreget har vært der hele tiden. Husker i gamle dager, første gang jeg testet Settlers 1 på Amiga; jeg kunne ikke tro at noen kunne lage så pen grafikk som den som var åpningssekvensen. Nydelig åpningsfilm. Jeg har store forhåpninger til dette spillet, jeg har gått "gradene" oppover, fra 1-ern på Amiga og videre til resten på PC. Alle spillene har sørget for en meget bra spillopplevelse, håper bare dette neste spillet viderfører det.. Jeg sitter på familie-PC-en nå og til over jul, så jeg får ikke testet demoen før skolen begynner igjen på nyåret, men jeg er ganske sikker på at dette spillet skal kjøpes! Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har testet Settlers 5 demoen, og må innrømme at jeg ble meget skuffet. Den koselige Settlers-feelingen er helt borte. Kommer ikke til å kjøpe dette sørgelige kapittelet i Settlers-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg