fredde Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er på jakt etter et lite og bra kamera som bruker SD kort. Vet at HP bruker SD men syntes ikke disse kameraene er små nok. Skulle hatt et på størrelse med Fujifilm F420 eller Ixus... Noen som har noe å anbefale fra 3,2 mp og oppover? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Af mærker der bruger SD-kort kan nævnes: Canon: Ixus 30/40/IIs Nikon: Coolpix 3200/3700/4200/5200 Panasonic: FX2/FX7 KonicaMinolta: Dimage X50/G500/G530/G600 Casio: Exilim-serien Pentax: Optio-serien Lenke til kommentar
Ben Leiper Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du nevner jo Ixus som et kamera du vil det skal ligne på. Men Ixus 40 f.eks bruker jo SD kort så da er kansje det tingen? Legger til: Har hatt ett Ixus 40 i 20 dager i dag(Elkjøp). Og jeg leverer det dessverre tilbake pga dårlig bildekvalitet(enn forventet), spesielt i dårlig lys, mye støy og halvgod blitz som alltid gir røde øyne. Men dette er utifra mine kvalitetsmål. Kan jo være at andre synes det er supert. Det er jo bl.a. "anbefalt produkt" her på akam. Smak og behag. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Ok, visste ikke at det var så mange som anvendte seg av SD kort :-) Takk for opplysningene.... Ben: Jeg skal heller ikke ha Ixus...bare liker størrelsen.... Lenke til kommentar
Ben Leiper Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det var designet jeg falt for også.. men etter 3 uker tok fornuften og irritasjon over bildekvalitet overhånd og jeg har nå levert tilbake. Ben Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 De aller-aller fleste nye kompaktkamera bruker idag SD-kort, bortsett fra Sony, Olympus og Fujifilm. Dette er ihvertfall status på utvalget jeg tilbyr der hvor jeg jobber - da snakker vi omtrent 40 ulike modeller. Personlig vil jeg anbefale Panasonic DMCFX2 og DMCDX7 - to kjempekamera på hhv. 4 og 4 Mpix. Hvis du er usikker på valg av kamera, kan jo Elkjøp være et greit sted å handle - da kan du levere kameraet tilbake om du ikke er fornøyd =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå