Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe. Skal innom fotovideo.no og plukke opp et Canon EF 50/1.8II om et par timer. Hmmm.. trodde de var utsolgt for dette objektivet. Kansje fått inn i dag?? Ringte til butikken i Bergen, de hadde ett objektiv igjen. Har bare lekt med det i 10 minutter eller så, men så langt er jeg meget fornøyd. Skrekkelig gøy med "kort fokusområde" eller hva det nå heter på fancyschmancy fotograf-språk. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Skrekkelig gøy med "kort fokusområde" eller hva det nå heter på fancyschmancy fotograf-språk. Liten dybdeskarphet, på ganske nøytralt foto-språk. 300D er et godt kamera. Jeg ser trådstarter allerede har investert, hvis ikke ville jeg anbefalt en pent brukt 10D i stedet, siden den tar noen flere bilder i serie. Og det betyr noe når man skal sportsfotografere. Enda bedre på det området er selvsagt 20D. (Eller 1D MKII, om man har penga. ) Endret 29. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skrekkelig gøy med "kort fokusområde" eller hva det nå heter på fancyschmancy fotograf-språk. Liten dybdeskarphet, på ganske nøytralt foto-språk. Eventuelt "selektiv fokus" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå