Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 duron750 msi 64xx 384mb ram wd80gb Vodoo3 2000@3000 Dual boot XP/98 Har følgt den guiden til take2 men det hjalp ikke. noen ideer? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 "Minimum Hardware Requirements 450 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor 96 MB of RAM 4 speed CD / DVD drive 700 MB of free hard disk space 16 MB video card with DirectX 8.1 compatible drivers DirectX 8.1 compatible sound card Keyboard Mouse" Etter det jeg vet har aldri Voodoo3 hatt 16MB skjermkort! Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg glemte vist og si "håper på en seriøs og saklig tråd" joda, V3 har 16mb Lenke til kommentar
mbst Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har vel egentlig for lite kunnskap om 3dfx-kort og skjermkort generelt til å uttale meg, men prøver allikevel. Antar at du bruker "uoffisielle" drivere.. 3dfx sluttet jo å lage drivere da de ble spist av Nvidia, og driverne ble vel mer eller mindre open-source. Forutsetter selvsagt at kortet ditt faktisk har mer enn 12MB RAM. Det har det helt sikkert. -Kanskje rapporteres feil minnemengde til DirectX etc. Dette kan i tilfelle skyldes flere ting. -Driveren er ikke kompatibel med spillet. -Kanskje rett og slett på grunn av at du overklokker. -Kortet ditt er kanskje ikke kompatibelt med GTA3. -Minnet på kortet blir fylt og ikke tømt igjen. Her lukter det driverproblemer. Gjør et søk på nettet etter feks 'GTA3 Voodoo3 problems' eller liknende. (En helt annen sak er at maskinen din nok er en del for svak til å kjøre spillet akseptabelt. Men det skal du selvsagt få avgjøre selv.) Håper du finner det ut da! :smile: Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Okey.. Sorry. Er det forresten noen her som er usaklige? Sjekk her for litt mere info om akkurat voodoo og gta3 etc. Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 du sier at du har voodoo 2000@3000. vil det si at du har et voodoo 2000 som du har klokket slik at klokkefrekvensene er lik de som 3000 har? i så fall, har voodoo 2000 16 mb ram da? for man kan jo ikke klokke og få mer ram (etter det jeg vet) Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 okay her er det en "odd" happening, klarer og starte spillet i win98. no problems, jeg hopper i bilen kjører litt rundt på brua, rundt og rundt, krasjer her og krasjer der, hopper ut av bilen og springer rundt på brua - men så fort jeg kjører langt nok til at jeg set trafikk så fryser alt utenom radioen... Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 vodoo 3 2000 er 16mb ram @143mhz vodoo 3 3000 er også 16mb ram men med 167mhz jeg kjører 170mhz i XP, men under win98 så viser den 143mhz. har forøverig avinstallert powerstrip og prøvd det også. maskinen min takler minimums kravene og slår akuratt "recommended" det eneste er vodoo kortet. recommended er 32mb mens required er 16mb Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 får det samme problemet selv og har lest at det er mange som har samme problemet. felles med nesten alle de som har dette problemet er at de har et 16 mb skjermkort og win xp som OS. så kansje det er noe med xp. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 ja,. men det f**ker jo bare opp i win98 også. der stopper hele greia med engang jeg får litt utsikt eller helt uvented. problemet med win98 er at: Jeg finner ikke direct X 8.1 til det [gta3 skal ha 8.1) problemet med winxp er at: finner ikke noen drivere som er kompatibelt med mitt V3/2000 kort. dette her er altså bare så ekstremt irreterende! kjøpte spillet idag, hadde alerede planer om og oppgradere om en måneds tid eller no` javel, 1500nok hva, hvilket, hvor? (sjermkort) mvh. Wilhelmsen Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Willy, DX 8.1 til W98/ME: http://www.voodoofiles.com/5092 Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 "you have no idea how much I love you right now!" :smile: anyway, hvis ikke det virker da, hvilket skjermkort? GF3 Ti200`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå