Singh tha king Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 sorry, jeg skrev denne posten når forumet kræsjet så alt ble slette. jeg har et minne kort, som heter trans-flash, det er så lite at jeg må ha en adapter som fulgte med. jeg putter tf kortet inn i sd-minnekortet så da blir det en sd-kort. men når jeg putter den i maskinen og prøver og overføre hvilken som helst filer står det at minnekortet er skrivebeskyttet. jeg trykker egenskaper og tar bort skrivebeskyttelsen men den kommer igjen med en gang. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 trenger fortsatt hjelp... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke en sånn tapp/bryter på SD-kort som må dyttes på for å "låse opp"? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke en sånn tapp/bryter på SD-kort som må dyttes på for å "låse opp"? Tror det er det. Det er det iallefall på Memory Stick Duo (Pro) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 elsker dere helt riktig, fant det! det funker helt fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå