Howard Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 17 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 kanke si at jeg likte det tilbudet her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det var ikke mye å skryte av nei... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Var det så galt tilbud da? Synes det er bra jeg. Hadde jeg hatt penger å bruke på slikt nå, skulle jeg kanskje ha slått til Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva var galt med dette tilbudet da? Så vidt jeg kan se er det et avslag på 500 kr, og det må vel kunne sies å være temmelig bra. Det er nesten som man skulle tro dere forventer å få ting gratis..? Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) morsom dings hos multicom Endret 17. desember 2004 av Dj What Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 faen den var stilig, men hakke penger nå Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg forstår heller ikke hva folk klager på. Dette var et superbra tilbud. Dessuten er dette verdens fysisk minste usb lagringspinne, så den passer glimrende i nøkkelknippet. Har det liksom vært noen dag det har vært bedre tilbud? Ikke ofte en får så mye rabatt. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Synes den var billig og hadde litt lyst på den, helt til jeg så lese- og skrivehastigheten dens. Read på 8MB/s og write på 7MB/s blir litt lite når man får over 2x ytelse hos andre.... Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Synes dette var et bra tilbud! Betalte 150 mindre for en lignende 256MB plugg. Disse er vanligvis litt dyrere enn billig-pluggene, sannsynligvis pga størrelsen. Digger designet. Den er perfekt på nøkkelknippet, og angrer på at jeg ikke ventet på dette tilbudet.... Men sånn er det alltid innen databransjen. Alt blir billigere og bedre hele tiden. mvh KalleKanin Lenke til kommentar
Leben Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Synes dette var et veldig godt tilbud jeg, så bra at den er bestilt. Første gang i denne kalenderen det er et så godt tilbud. Så skjønner ikke helt hva folk klager over. Regner man med å få ting gratis, eller? Leben Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvorfor kom denne luken så sent? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 kanskje ha ikke var på jobb før da?!? Syntest tilbudet var bra jeg da..... Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. Det er jo smart..... Lenke til kommentar
t_k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. Det er jo smart..... Åh??? Har noen en link til denne mp3 spilleren? Selges den i norge? Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Info om selve spilleren... Slik ser spilleren ut.. Om den selges i Norge vet jeg ikke, men det kan en jo sikkert finne ut ved en hyggelig liten mail til Netshop? Det var slik jeg fikk de til å importere de 1GB brikkene.. DrSeafood Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. Det er jo smart..... Åh??? Har noen en link til denne mp3 spilleren? Selges den i norge? Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. det er smart.... dvs.. at man kanskje har oppgraderings mulig heter på mp3 spilleren fremover vettu! Lenke til kommentar
t_k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Info om selve spilleren... Slik ser spilleren ut.. Om den selges i Norge vet jeg ikke, men det kan en jo sikkert finne ut ved en hyggelig liten mail til Netshop? Det var slik jeg fikk de til å importere de 1GB brikkene.. DrSeafood Ok. Takk. Tror faktisk jeg slår til på tilbudet. Har trengt en sånn i lengre tider nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Info om selve spilleren... Slik ser spilleren ut.. Om den selges i Norge vet jeg ikke, men det kan en jo sikkert finne ut ved en hyggelig liten mail til Netshop? Det var slik jeg fikk de til å importere de 1GB brikkene.. DrSeafood De selger den de.... edit: Opps.... bare enheten ikke spilleren... Endret 17. desember 2004 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå