834HF42F242 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Av og til skulle jeg ønsket at 'Moon Zafari' aldri ble sluppet. Ikke fordi det er et dårlig album, men fordi mange kritikere roste den plata opp i skyene, og slaktet den neste fordi den ikke fulgte opp sjangeren. På "10kHz" hører man et mye mer modnet band, som endelig hadde kapasitet og økonomi til å lage noe de selv følte mer for. Jeg likte debuten og hoppet ikke mindre i taket for "den vanskelige andreplata". De ble tatt så dårlig imot at den siste plata 'Talkie Walkie' gikk mer tilbake til debutalbumets stil. Dette sier litt om at de ikke lenger våger i gi ut spesiell musikk, men går mer for det kommerse som selger. Hva mener dere? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg synes de to platene har et klart skille mellom seg, men det er ikke negativt. Selv liker jeg begge veldig godt. Moon Safari har det elegante rolige, mens 10 000Hz er mer eksperimentell og kaldere i sounden. To plater jeg verdsetter høyt Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Synes personlig 10,000 Hz Legend er Airs svakeste plate. Virgin Suicide og Premiers Symptomes er for meg det beste platene etter Moon Safari.. Største forskjell er vel at musikken er blitt litt mindre catchy enn det den var på hitplaten Moon Safari... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Forstår ikke hvorfor alle ikke oppdager kvalitetene med 10khz. Jeg har hørt på air helt fra moon zafari, og likte dem bare enda bedre da andreplaten kom ut. Den har noen fantastiske høydepunkt, og overgår det meste i sin sjanger. Moon Safari er av en helt annen sjanger, men også fantastisk bra. 'Talisman' fra Moon Zafari og 'Wonder Milk Bitchy' fra 10khz er to fantastiske låter. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har oppdaga kvalitetene ved albumet. Så absolutt.. OT: @ anth : relatert til Røyksopp tråden, går dette an å sammenligne med Røyksopp? For om Røyksopp er den einaste i sin sjanger..blir det jo fort vanskelig å vere dårligast Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg synes remix-albumet av 10.000 kHz er den beste AIR-plata. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg liker 10000Hz Legends ganske godt, men jeg elsker også Talkie Walkie. Venus, Another Day og Electronic Preformers er mine favoritttracks av Air. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå