Gå til innhold

Hjelp det er juleferie 2

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Originaltittel: National lamp's Christmas Vacation 2; Cousin Eddie's Island Adventures

Advarsel! Styr unna denne filmen

Jeg har sett mange filmer i mitt liv, og noen av dem har vært skikkelig dårlige. Denne filmen derimot, er på et nivå hundre ganger lavere enn 'Trucks' av Stephen King, som til idag var den dårligste filmen jeg har sett noen sinne.

Jeg kjøpte 'Hjelp det er juleferie 2' for mine hardt tjente penger som en julegave til noen jeg vet likte eneren godt. Men etter å ha tenkt nøye i gjennom, bestemte jeg meg for å se den (Den var ikke forseglet med plast) før den eventuelt ble pakket inn.

Allerede etter fem minutter skjønte jeg at her var det snakk om en stor flopp. Humoren bestod av godt brukte klisjeer, pinlig stille øyeblikk hvor det nok var ment at publikum skulle le, og dårlige blåskjermeffekter. En av vitsene var følgende: Eddie (ja, den irriterende fetteren med campingvogna fra eneren, som hele toeren er basert på) sitter sammen med sønnen (som de bare kaller 'the third") på flyet, og kikker ut av vinduet. "Se, menneskene er så små at de ligner maur" hvorpå sønnen svarer, "Men pappa da, det _er_ jo maur. Vi har ikke tatt av enda". Den vitsen har jeg hørt både en i løgnaslaget og Fred i 'The Flintstones' si.

Egentlig så var filmen så dårlig at jeg ikke orker å spandere flere ord på den. Men uansett så fikk jeg anledningen til å advare dere.

Jeg tar snart turen til nærmeste bruktbu, og har et lite håp om at de vil ta imot den for en billig penge. Så blir det å finne ny julegave, tenker jeg, for denne filmen ville jeg ikke gitt til noen jeg hater, en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...