Goliath Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heisann Har et problem som er gammelt men jeg bruker det fremdeles. Nå, jeg har oppgradert til 1GB RAM og nå forteller programmet meg at det finnes ikke nok RAM. SW'en er sikkert så gammelt at 1 GB RAM var uhørt på den tiden :!: .. Jeg har prøvd å emulere programmet i tidligere Windows versjoner men problemet er det samme. Har hørt at det går an å emulere til lavere specs. Hvordan gjør jeg dette for denne ene SW'en? Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Dette kan gjøres i BIOS ved å klokke ned RAM'n. Du får nok ikke ned MB'n, men du kan jo prøve å klokke ned Mhz og timings'a... Kanskje det vil fungere. Kjenner èn som hadde det samme problemet og han måtte klokke ned i BIOS, så funket det igjen. Endret 17. desember 2004 av BulkyDrip Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Dette kan gjøres i BIOS ved å klokke ned RAM'n. Du får nok ikke ned MB'n, men du kan jo prøve å klokke ned Mhz og timings'a... Kanskje det vil fungere. Kjenner èn som hadde det samme problemet og han måtte klokke ned i BIOS, så funket det igjen. hmm, litt slit med å bytte om hele tia for bruk av ett sw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå