phanti Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) LINK Dette er bare en forside jeg prøver få til for en kamerat, og er basert på templaten til forumet dems. Den IE feilen jeg mener, er nede til høyre, til venstere på elementet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å fikse det. Har prøvd det jeg kan, og vet ikke hva mer jeg kan prøve. Forumet er her er siste utvei.. Værsåsnill å finn ut hva feilen er Endret 19. desember 2004 av phanti Lenke til kommentar
jaymzfan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har vel kanskje noe med dette å gjøre: IE Doubled Float-Margin Bug. Finnes vel flere tråder på dette allerede. Her bl.a. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 har prøvd litt på det nå, men får det ikke til å virke. Kunne noen pekt ut hvor jeg skal putte inn :display: inline; ? når jeg satte det i elementet som hadde feilen, så var feilen der fortsatt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hola http://www.positioniseverything.net/explor...hreepxtest.html Lenke til kommentar
phanti Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Å hjertelig takk skal se om jeg ikke får fiksa det nå. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Det løste seg med denne hacken. satte height: 1% på containeren til det elementet som fikk den merkelige 3px marginen, som visstnok kom av at IE gjorde containteren for trang fordi den tegnet divs og beregna litt feil verdier i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå