Lurifaksen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Kom på to nye ting som er litt irriterende: - At alle på dld og liv skal slenge dritt om Microsoft produkter (f.eks Windows og nyfrelste linux brukere). Uansett hvordan det vris og vendes leverer Microsoft meget gode produkter, og er overhodet ikke dyre slik du over nevner. Det er ikke tilfeldig at alle bruker programvaren... - At Windows ikke har noen reelle konkurrenter (Enkelte Linux distroer er til en viss grad konkurrerende, men flere konkurrenter ville vært bedre). Endret 17. desember 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det som irriterer meg mest måtte vel være markesføringsavdelingene til Intel/AMD/Nvidia/ATI. Mer villedende svada skal man lete lenge etter. Beste eksempel er navngivning på skjermkort. Finnes det noen logikk i at en Radeon 9250 er en nedgradert 9200? De fleste ville tro at den var bedre. Eller at toppserien til ATI heter XT, men at Nvidia bruker XT som benevnelse på den "nedgraderte" utgaven av et gitt kort. (Eks. 9500XT, som er dårligere enn 9500...) Så kommer all dritten fra Intel og AMD - "Megaherz matters", PR-Rating i hytt og pine etc. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 1. Personer som bruker PC'en som et leketøy og installerer hva som helst. 2. Mangel på logisk forståelse ved bruk av en PC. 3. Codecs og andre ting som burde komme til en standard. 4. Viruslagere og andre irriterende folk som ødelegger for andre. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 1: packard bell 2: Telenor 3: Norton / symantec antivirus 4: _lydreklame_ 5: spyware 6: elkjøp Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 At jeg er avhengig av det... Lenke til kommentar
enl Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 1. Brukere som er redd for at PC'en går i lufta om de trykker på feil tast 2. Stadig utskifting av plattformer..for mange standarder som folk har nevnt her 3. Brukere som ikke har fått med seg at internett er søkbart 4. De håpløse kampene mellom Intel/AMD og Nvidia/ATI Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 - At hver gang man legger inn et nytt program, legger programmet seg som en konstant service som ligger og tar masser av minne. J***** irriterende om man har ræva pc Lenke til kommentar
Skello Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 1. At skjermen min daua heilt uten vidare 2. Lydreklame som på f.eks vg.no. 3. SPYWARE !"=#()("#!"# !"#"!=#)! 4. Treeeige internettsider 5. At dataspill får skylda får det eine og det andre. Pluss tusen og tre ting til som eg ikkje kommer på akkurat no Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Her var det mange morragretne folk! Det JEG "hater" mest i dataverdenen er slike meningsløse og endeløse diskusjonstråder som dette, som ikke tjener noen som helst hensikt! Og som dere nå har fått meg til å delta i... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Internet Explorer's tolkning av standardene for web. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 at nyere og "bedre" programvare bare krever mer og mer systemressurser. (eks. windows xp) burde det ikke være omvendt? men på en annen side, da ville jo hardwareprodusentene lide store tap.. konspirasjon? hmm.. Lenke til kommentar
Cyrano Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hater at harddisker har bevegelige deler som lager støy Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Folk som dæljer til monitoren når pc'en henger seg. Det er vel ikke monitoren sin skyld det vel? Dælj heller til pc'en! Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 - At utallige brukere sier "harddisken" om kabinettet og "pc" om skjermen. - At floppydrives eksisterer fremdeles. - Lydreklame (kan ikke hates for lite) - At brukere som ozone ikke klarer å la være å poste når de ikke har noe å komme med. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) 1. At windows XP er et helt utrolig fantastisk mongo OS. Edit: XP Endret 17. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
hds Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det mest irriterende jeg kommer på akkurat nå er at Real og Quicktime video/lyd-formatene eksisterer. Noe mer idiotisk og plagsomt skal en lete lenge etter. Real er vel helt greit, plager meg ikke i det hele tatt. Men Quicktime er noe av det mest latterligste jeg har vært borti... Jeg mener, får jo ikke fjærna det fra maskinen etter jeg instalert det :!: Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det verste jeg vet? Folk som ikke kan så veldig mye om PC, nettverk eller lignende, men allikevel prøver å lære opp andre i nettopp dette, og bare prater i vei om ting som egentlig bare er tull, og har gjort opp en mening om at "slik er det! Jeg har rett, alle andre tar feil!". Greit nok at de ikke kan så mye om dette, men at de skal utgi seg for å faktisk være eksperter, og til og med mate folk med feilinfo, det blir for dumt. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Folk som bruker ordert "Cyber Space" Telenor Mangelen på en felles standard F-tastlås Floppy Ku-tekk Quicktime & Realmedia Tastatur uten windowstast Kulemus CRT-skjermer SIS & VIA chipset Elendig kvalitet på hardware Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg skjønner at dere Windows og Linux folk ikke liker Quicktime jeg gjør virkelig det. Men dere må forstå at quicktime utrolig genialt og åpen for mange muligheter. Hadde dere brukte Mac en liten stund, eller kanskje satt dere litt inn i QT så hadde dere forstått det. Men selvsagt Mac suger og det gjør jo seff QT og, er jo bare noe dritt...Nei det gjør faktisk ikke det...sett dere litt inn i ting folkens, dette er bare patetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå