Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

hva jeg misliker/hater/blir mest irritert av i dataverdenen..

 

 

Førsteplassen blir tildelt:

 

World of warcraft fjortisser!

Klapping og jubel i bakgrunnen mens jeg blir bært bort av hylende fans!

 

 

Andreplassen blir tildelt:

 

Oppgraderinger til maskinen som koster rompehåra dine!

 

 

Tredjeplassen blir tildelt:

 

Rutere som hater maskinen min og blokkerer alt mellom himmel og jord!

 

Lenke til kommentar
Bill Gates, han skapte Windows :realmad:

6600885[/snapback]

 

1992, gitt..

 

Vis meg dine GNUx923_xc skills da. Du kan vel det?

6603722[/snapback]

 

Hmm, det er sikkert en grunn til at mange velger å betale for windows fremfor å få linux/unix gratis.

 

Så hvorfor irriterer du deg over Bill Gates, som så vidt jeg vet gir mest penger i veldedighet i forhold til noen andre privatpersoner.

 

Windows var et aldri så lite gjennombrudd i dataverdenen, sammen med MS-DOS. :ohmy: (can't be)

 

Jeg liker ikke all det avhengighetsskapende som ligger og slenger over alt.

 

Counter-strike og world of warcraft mm. har ødelagt mang et liv

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er egentlig at det skal være så utrolig mye feilmeldinger som er mulig å få, det er så alt for mange ekstreme innstillingsmuligheter normale folk ikke trenger.

 

Hadde normale pcer vært en mellomting mellom hvor avansert en playstation og dagens pc er tror jeg det hadde vært mange timer spart for "pc-noobsa" som aldri trenger tukle med noe, men likevel får masse feil og feilmeldinger fordi det har skjedd noe tull gjemt langt inni en innstilling 1/10000 pc brukere bruker.

Lenke til kommentar

Jeg hater at WLAN har litt for dårlig dekning, og hele tiden detter ut. Det rett og slett gjør hele ruteren ustabil.

 

Dessuten irriterer det meg at Telenor ikke har bygget ut nok til at jeg kan få noe som helst over 1mb-linje. Tilstrekkelig, det er det forsåvidt, men vi betaler for 50% mer, og far i huset vil ikke bytte e-post.

Telenor på sin side, kommer ikke til å bygge ut, nettet er sprengt her om kring, men det er ikke kunder nok utenfor til at det lønner seg med en oppgradering.

Spesielt surt med tanke på at en som bor tre hus bortenfor mitt, har 3mb med NextGenTel.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Hadde normale pcer vært en mellomting mellom hvor avansert en playstation og dagens pc er tror jeg det hadde vært mange timer spart for "pc-noobsa" som aldri trenger tukle med noe, men likevel får masse feil og feilmeldinger fordi det har skjedd noe tull gjemt langt inni en innstilling 1/10000 pc brukere bruker.

6604173[/snapback]

 

Prøvd Mac? :)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg, er de som er så fanatiske at de ikke kan se styrken i de forskjellige OSa som finnes; det inkluderer linux-baserte,bsd, windows og mange flere; likevell er jeg lei av monopolsituasjonen til Microsoft.

 

LooneyTune; niks, det kommer mest sansynlig ikke i Vista.

Lenke til kommentar

* Folk som skriver m$.

* Folk som hater microsoft/windows uten god grunn.

* Folk som alltid skal mase om fordelene ved å bytte OS og aldri slutter å preike om hvor dritt windows er i forhold til andre OS.

* L33t scenefolk som faen ikke klarer å bruke mellomrom og skriver som drittunger selvom de egentlig er over 30.. (Eks. Film.navn.This.relase.is.not.nuked.r3ad.iNFO.bla.bla)

* Folk som ser ned på deg fordi du ikke er like kunnskapsrik som dem når det gjelder data.

* Fanboys

Endret av sake
Lenke til kommentar
LooneyTune; niks, det kommer mest sansynlig ikke i Vista.

6605457[/snapback]

 

As if. Vista er under utvikling no. :)

6607802[/snapback]

Jeg er klar over at Vista er under utvikling. Vi vil riktignok se ei oppdatering av ntfs, men WinFS (som er et påbygg av ntfs) vil ikke komme med Vista; dette vil komme seinere, og da til XP i tillegg, sies det iallefall.

Lenke til kommentar
Hadde normale pcer vært en mellomting mellom hvor avansert en playstation og dagens pc er tror jeg det hadde vært mange timer spart for "pc-noobsa" som aldri trenger tukle med noe, men likevel får masse feil og feilmeldinger fordi det har skjedd noe tull gjemt langt inni en innstilling 1/10000 pc brukere bruker.

6604173[/snapback]

 

Prøvd Mac? :)

6604829[/snapback]

 

Orker ikke surre med masse kompatibilitetsproblemer, det er det absolutt siste jeg vil bruke fritida mi til.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

-at BIOSen på laptopen gjer at eg ikkje kan overklokke

-at folk framleis brukar IE

-at diskoppryddinga som er integrert i XP krasjar maskina

-at folk skal disse windows

-

Lenke til kommentar
* Folk som skriver m$.

* Folk som hater microsoft/windows uten god grunn.

* Folk som alltid skal mase om fordelene ved å bytte OS og aldri slutter å preike om hvor dritt windows er i forhold til andre OS.

* L33t scenefolk som faen ikke klarer å bruke mellomrom og skriver som drittunger selvom de egentlig er over 30.. (Eks. Film.navn.This.relase.is.not.nuked.r3ad.iNFO.bla.bla)

* Folk som ser ned på deg fordi du ikke er like kunnskapsrik som dem når det gjelder data.

* Fanboys

6605666[/snapback]

Det sumerer vel opp listen min også :)

 

Ps:

Har ikke så mye pc kunskaper :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...