Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er en gammel annonse fra en eller annen møbelkjede:

*Irritere seg grønn*

:!:

PCI-E irriterer meg litt, jeg vil ha ny maskin, men har ikke råd siden jeg må ta alt på en gang egentlig.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg ville ha ny harddisk, men de testa heller om den gamle funka isteden. Og det kosta meg dyrt, helvete. Så nå står jeg uten garanti, gammel harddisk(liten og) og nytt tastatur. FINT.

16/05-05 Arbeid/support 2 695,00 1.390,00

16/05-05 Tastatur ser 1 79,00 79,00

16/05-05 Frakt 1 100,00 100,00

--------------------------------------------------------------------------------

I alt NOK Mva:25% I alt NOK inkl. m

1.569,00 392,25 1.961,25

--------------------------------------------------------------------------------

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Jeg ville ha ny harddisk, men de testa heller om den gamle funka isteden. Og det kosta meg dyrt, helvete. Så nå står jeg uten garanti, gammel harddisk(liten og) og nytt tastatur. FINT.

Hvis de har gjort noe som ikke var avtalt på forhånd kan du kreve å få redusert regnina til det som var avtalt, eller kreve at de holder avtalen. (dvs. bytter harddisk, og ikke tar seg betalt for massevis av annet jalla som de hadde lyst til å gjøre med den i samme slengen)

Håper ikke du har følgende avtale med dem: "Fiks PCen, koste hva det koste vil".

Lenke til kommentar

De fiksa den gamle og tok mange tester osv. Jeg ba om ny harddisk fordi laptopdisker ryker hver 8 mnd alikavel. Og siden sjekk og arbeid koster flesk er det like godt å få i en ny (og større) harddisk og få den pressa inni fort og gale.

Jeg skal uten tvil ringe og klage.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...