Hetland Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) hard disker som ryker og: *mannen bak Blaster* Endret 27. april 2005 av Hetland Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jamba annonser. Jamba generellt. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hard disker som ryker Hard disker? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hard disker som ryker Hard disker? harddisker Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jamba annonser. Jamba generellt. Kunne ikke vært mer enig! Makan til drittreklame for å presse penger ut av ungdommen.. Det som òg irriterer meg er at så mange nettsider bruker formatene quicktime, real media. Windows media video/avi og mpeg holder i lange baner for meg. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hard disker som ryker Hard disker? harddisker Det er faen meg den verste orddelingen jeg har sett! :!: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Folk som syter så utrolig over ord deling! Mye verre med hvem, hvilken feil! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Steve "iCon" Jobs..ustabil kar for tiden.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ser nesten ut som at mannen bak Blaster hadde dunket hue i tastaturet når han ble busta :!: : Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Omgåelse av treordsregelen pga orddelingsfeil. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 explorer.exe kan brenne. svarer ikke osv...... Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 .wma filer, windows media player og quicktime Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 real media, linux folk, Jamba og ødelagte disker. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 At dette forumet av og til får det for seg å gå latterlig tregt. Jeg er vant til at alle sider kommer et millisekund etter at jeg har trykket på dem, så jeg blir skikkelig irritert over denne siden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 .wma filer, windows media player og quicktime Enig. I alle fall Realplayer og Quick Time. Skyt det ut i verdensrommet! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kjedelige feilmeldinger som er helt uforståelig på ny-formaterte pcer. At Windows hadde problemer og hang seg opp med noe så enkelt som en chipset driver til nforce 3. Av andre irriterende ting er kopisperrer og ødelagte nedlastninger også meget plagsomt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 MAC! trenger jeg å si mer? hehe, neida. sikkert noen som liker Mac også Men hva inn i gamperæva skal vi med Windows Messenger??!! Og såkalt " voksen-styring" på internett sider? Hvordan skal vi kunne finne bilder til Babe-tråden med "adult-content-stopper"? Og paint! arghhh!! et program som irriterer meg! grr!! argh! PAIN! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 .wma filer, windows media player og quicktime Enig. I alle fall Realplayer og Quick Time. Skyt det ut i verdensrommet! Tada! QuickTime Alternative Real Alternative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå