Ripz911 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Men det å slippe å gjørra det må da være bedre. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Men det å slippe å gjørra det må da være bedre. Så det du sier er at jeg skal bytte et operativsystem for å slippe å bruke ti minutter i måneden på å fjerne virus og spyware? Spar meg for sånt vås. Endret 26. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Eventuelt å ikke få virus i det hele tatt? Det er langt i fra vanskelig, selv uten antivirus program. Svarer bare på dette i denne tråden pga enkelte Linux fanaster går meg på nervene. Jeg mener på ingen måte noen negativt ved bruk av linux, på samme måte som jeg ikke har noe i mot at folk er religiøse. Det jeg ikke liker er når de skal overbevise andre om at de har rett. Samme gjelder egentlig opera og firefox spammere. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er jo nettopp det som er fakta, om du bruker 50 % av dagen til å fjerne virus, spyware osv. Jeg fjerner virus/spyware maksimum en gang i måneden, og PC-en min med Windows XP går som en kule. Beklager, ditt standariserte "Linuxbruker-argument" funker ikke. Sorry. 50% var en talemåte, jeg tok det for gitt at du skjønte det. Uansett om du bruker 10 minutter i mnd eller 5 timer om dagen er poenget at du må. Og uansett om Norton og Adaware (eller hva du nå bruker) sier du ikke har noen bugs, er Windows ett OS som generelt er svært sårbart for spyware o.l, selv uten at du merker det. Ja, jeg vil heller spare meg 10 minutter og viten om at det kanskje er bugs på maskina mi uten at jeg vet det, ved å bytte OS. Uansett, dette er mine erfaringer, og mine meninger. Du kan selvsagt bruke og gjøre hva du vil. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dyr software! Det er sjuke priser. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Men det å slippe å gjørra det må da være bedre. Så det du sier er at jeg skal bytte et operativsystem for å slippe å bruke ti minutter i måneden på å fjerne virus og spyware? Spar meg for sånt vås. ffs plzmao Skifting av os gjør du selvfølgelig ikke uansett, men hadde det ikke vært bedre? Man bruker jo det man vil etter sine egne behov. Det blir feil å fortelle folk hva som er best. Ingen vits å dra på offensiven. Gla' i alle jeg Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg er drittlei drittunger som sitter med knallbra pcer som ikke kan bruke de til annet en CS, klarer og få virus,spyware osv hele tiden. En jeg kjenner skulle ha meg til å formatere for 3 gang på en uke, da sa jeg nei å krevde betaling. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ripz911: for f*** sake pleasemyassoff Slike ting irriterer jo litt... Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ripz911: for f*** sake pleasemyassoff Slike ting irriterer jo litt... haha enig, det var på en måte ment som en demonstrasjon mot de som vrikelig bruker de type "ordene" i den virkelige verdenen. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så lenge jeg sitter på egen maskin som kun jeg bruker får jeg aldri inn spywareprogrammer o.l. Virus er jeg også svært forsiktig med. Hvis man tar visse forhåndsregler, så går det faktisk helt fint å ikke få noe slik inn på maskina Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Mac folk, som alltid skal si at mac er best.. Alt som apple klarer å spytte ut fra sine fabrikker. At folk i RIAA/MPAA sitter der å saksøker ungdommer i 15års alderen for flere tusen kroner.. Fjortisser som skal skryte av hw'en sin, som de fikk av mamma. Crackere. Folk som overdriver tegn, smiley's, utropstegn, spørsmåls tegn osv.. Only my 2,5kr Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 At diverse ting kommer så sent her til enn i forhold til Japan. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 At diverse ting kommer så sent her til enn i forhold til Japan. ... hvis det da i det hele tatt rekker å bli eksportert fra Japan før de har noe enda bedre, som du heller ikke får. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Izte: Jeg bruker ikke 50% av dagen på å fjerne virus jeg.. Mine maskiner har aldri hatt virus.. Så jeg bruker altså 0% av dagen på å fjerne virus Endret 27. april 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hva irriterer meg i dataverden? Vel.. folk som sier at Windows suger når det er 99% brukerens feil at Windows går til helvete! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det har vi allerede diskutert en stund her, ohh-noo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 folk som sier at Windows suger når det er 99% brukerens feil at Windows går til helvete! Det er utrolig godt å ha noen å skylde på selv om man vet det er sin egen feil Hva om irriterer meg?: - Støy - At harddisker ennå ikke kombineres med flash - At jeg kan for lite om linux Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det har vi allerede diskutert en stund her, ohh-noo jaja men dette var min første post i denne diskusjonen og baserer den på emnet ..men fint at jeg ikke er den eneste som irriteres over akkurat dette Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Izte: Jeg bruker ikke 50% av dagen på å fjerne virus jeg.. Mine maskiner har aldri hatt virus.. Så jeg bruker altså 0% av dagen på å fjerne virus Noen er heldigere enn andre. Jeg slipper iallefall å bekymre meg i heletatt (noe du kanskje ikke gjør, til den dagen du faktisk får virus). Begynner å bli litt hissig stemning her nå. Jeg bruker det jeg vil, og dere gjør som dere vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå