Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater mer og mindre:

 

- Windows selv om jeg må bruke det for alle dagens programmer blir som oftest kjørt på windows. Gjøre det beste ut av det kjører jeg Windows 2000.

- MSN et håpløst dårlig komunikasjons program som feiler hele tiden at det er ute av drift.

- LAN med folk som whiner om alt mulig og høy musikk spilling langt på natt.

- At hardware ikke er så billig at det gjør noe.

- Dårlig internett i Norge i forhold til pris. (Hjelper litt med Telenor's linje oppgraderinger)

- 1000 codec for å spille av noen filmer.

- Elkjøp med latterlige "Kraftpakker", har blitt noe bedret med tiden men ikke perfekt.

- Dumme Feilmeldinger i Windows.

- + mye mer...

Lenke til kommentar
at linux ikke støtter spill like godt som windows..

Feil, det er omvendt, spillene støtter ikke GNU/Linux.

 

Ellers;

 

- IT-admins som ikke har peiling på en dritt og nekter andre folk å hjelpe.

- Windows, for å lage unødig mye styr for meg når foreldrene mine får trøbbel.

- Internet Explorer.

- Fjortis-gamere som ikke kan annet enn å klage over fps'n og virusene som herper CS fordi de kan mindre om sikkerhet enn bestemora mi.

Endret av Izte
Lenke til kommentar

Enda en ting:

- Datasystem og andvendelse-læreren min tror at RAM i en PC henter data fra en "sørver"(ja, han sier faktisk det). Prøvde å rette på han å si at det kommer fra HARDDISKEN(!), men han ville ikke høre på meg. Makan til inkompetent fyr. Lærer ikke en dritt. Skulle ønske jeg ble på Nes, hvor læreren faktisk drev litt med Linux på fritida, og hadde web-design som ekstra-jobb. FAEN!

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Grelle kabinetter, utenom det elsker jeg alt og alle. :love:

 

Med grelle kabinetter mener jeg de med sinnsyke katoder og svære vinduer osv.

osv. som eieren selvsagt ikke har fikset på noe selv.

 

Edit: Bare for å si noe til det over; jeg bruker linux fordi jeg synes at

det er bedre enn windows, ikke det at windows suger, men å bruke linux for å påstå at windows er så stygt og dårlig blir feil. (synes jeg)

Endret av Ripz911
Lenke til kommentar
Folk som bare whiner og whiner og whiner og whiner og whiner og whiner på Windows XP, og tror det er noe galt med OS'et når det bare er de som ikke klarer å konfigurere og vedlikeholde det ordentlig..

Klarer? Ikke noe problem. Men hvorfor bruke 50% av dagen på å sjekke og fjerne virus, spyware o.l? Nei, jeg har da bedre ting å bruke tiden min på.

Lenke til kommentar
Folk som bare whiner og whiner og whiner og whiner og whiner og whiner på Windows XP, og tror det er noe galt med OS'et når det bare er de som ikke klarer å konfigurere og vedlikeholde det ordentlig..

Klarer? Ikke noe problem. Men hvorfor bruke 50% av dagen på å sjekke og fjerne virus, spyware o.l? Nei, jeg har da bedre ting å bruke tiden min på.

50 % av tiden? Jajamennsan, da stemmer det SnittLeif sa:

[...]de som ikke klarer å konfigurere og vedlikeholde det ordentlig..

 

Det er jo nettopp det som er fakta, om du bruker 50 % av dagen til å fjerne virus, spyware osv.

 

Jeg fjerner virus/spyware maksimum en gang i måneden, og PC-en min med Windows XP går som en kule.

 

Beklager, ditt standariserte "Linuxbruker-argument" funker ikke. Sorry.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...