tørrfisk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Når folk på DC deler TO-delte filmer!!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Når folk på DC deler U-delte filmer!(!!) Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 At det aldri går ann å få en skikkelig windows utgave. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Når folk på DC deler TO-delte filmer!!! 2 x 700 funker utrolig bra. Hvordan skal man ellers få 1.4GB på CD-plate ? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 at hardware skal være så jævla dyrt! må jo bruke alle penga mine på deler til maskina for å ha en høvelig ok maskin! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Når folk bumper 3-4 måneder gamle threads. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Folk som mener at 600Mhz Amd m/64Mb Ram er bra nok (Les. Mamma) EDIT: Og en ting til: Når jeg lukker opera eller et annet program og PC'en jobber i et minutt og jeg får beskjeden: Msn Messenger has encountered a problem and must be closed Endret 21. april 2005 av operaman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Oppgraderingsidioter som bruker 3500,- på nytt skjermkort for å få 2fps mer i CS, eller som MÅ ha p4 3.4EE for word.... Endret 22. april 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 At harddiskene mine alltid blir fulle, samme hvor mye jeg bygger ut Ting bør ta av i lagringsbransjen snart Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 -Mangel på fiber rett inn i vegge min. -At det kommer ny, bedre hardware. -Folk som irriterer på div. forum. -Båndbreddebegrensninger. -Nedetid. -Mangel på adminrettigheter. -Rutere som knuser. -PCI-kort som knekker. -USB-ting som knuser når de blir tråkket på. -Posten. -Skolen. -Java. -Visual Basic. -NASM compileren. -UTF-8. -Windows. -Civilization 3. -Strømførende loddetinn. -Esker som ikke tåler å bli tråkket på. -Folk som deler ord. -Fucka mailservere. -Døde piksler. -Lav oppløsning. -Trådløst tastatur med lite batteri. -Antenner uten RP-SMA kontakt. -For korte TP kabler. -Aviser som skriver om hardware. -Idioter som uttaler seg om hardware. -Mangel på prosessorkraft på skolen. -Avhengighet. -At det ikke finnes virtuell cola. -Eterm 0.9.2. -Kanotix. -M$ Excel. -"Nå kan di slå av maskinen". -Tastaturer som bråker. -For lange ledninger. -Krøllete ledninger. -DVD-R. -ZIP-drive. -Dårlige brenneCD-er. -Meg selv. -The Inquirer. ...og en hel del til jeg ikke gidder skrive. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 folk som hacker, Whinere og folk som ikkje har peiling, men trur dei har Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Må legge til: -Folk som ikke aner hva de prater om. Den var til deg pr0xy H4xx0r. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Må legge til:-Folk som ikke aner hva de prater om. Den var til deg pr0xy H4xx0r. og kvifor det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 folk som hacker Slå opp i en skikkelig ordbok. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 folk som hacker Slå opp i en skikkelig ordbok. har du noe imot at eg skriver det sånt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Nei, men jeg antar du ikke hater/irriterer deg over folk som er flinke til å programmere fort eller er flink til noe annet? Eller folk som lager mødbler med øks for den saks skyld. Edit: Beklager altså, men jeg klarte ikke dy meg. Jeg er oppriktig lei meg, hadde jo lovet meg selv å ikke påpeke misbruk av ord mer. Endret 25. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Nei, men jeg antar du ikke hater/irriterer deg over folk som er flinke til å programmere fort eller er flink til noe annet?Eller folk som lager mødbler med øks for den saks skyld. Edit: Beklager altså, men jeg klarte ikke dy meg. Jeg er oppriktig lei meg, hadde jo lovet meg selv å ikke påpeke misbruk av ord mer. eg meinte sånn som gjordet det på pøbbel, for å plage andre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Blackhat, scriptkiddie eller cracker er nok tingen å referer til da. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har noen ting til: -Når jeg rebooter Linux og kommer til en kommandolinje, da logger jeg jo inn og skriver startx eller gdm. Og jeg får melding: Fatal error: no screen found. Brukte en time på å fikse det. Og. -Selvfølgelig idioter som later som de kan noe om data mens de egentlig ikke kan noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå