Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idioter med webcam som legger ut "morofilm" av seg selv, så strømmer alle i alderen 12-15 år til og synes det automatisk er århundrets beste humor

=> SJEKK UT HAN HER DA HELT MONGIS LISSOM HEEELSPRØ AZZ LOL

Du har virkelig ikke mye å irritere deg over, har du vel? :p

Og dette kom fra hun som på sin livejournal skrev bl.a.

Just got home from work.. OMG I hate snow!

 

Artig.

Lenke til kommentar

Den plukket du opp bra, hun er jo stort sett sliten å mistrives i stort sett alt hun beskriver i livejournalen. At hun av alle skall kritisere sytere er jo noget patetisk, men morsomt.

 

Det hater jeg litt :D

 

Til lags åt alle kan ingen gjera. Nå er jeg lei. Folk burde skaffe seg et liv i stedet for å kjefte på andre. Har de ikke annet å bruke energien sin på?
Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Den plukket du opp bra, hun er jo stort sett sliten å mistrives i stort sett alt hun beskriver i livejournalen. At hun av alle skall kritisere sytere er jo noget patetisk, men morsomt.

 

Det hater jeg litt  :D

 

Til lags åt alle kan ingen gjera. Nå er jeg lei. Folk burde skaffe seg et liv i stedet for å kjefte på andre. Har de ikke annet å bruke energien sin på?

Det er en dagbok, ikke et forum :p Jeg må jo få ut irritasjonen min noen steder :p Dessuten så kritiserte jeg ikke sytere - jeg sa bare at det var et utrolig lite problem, og at han burde være glad han ikke har mer å klage over :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s!

Latterlig, hva skal du med 100Mb/s? 2 holder i lange baner for meg.

Jeg sitter selv med 2Mbit, og jeg nærmest lider meg gjennom treige ned-/opplastninger.

På hvilken måte er 250 kb/s noe du må lide deg gjennom!? Herlighet...

Han skriver da 2Mbit og ikke 250kb/s. Du tenker sikkert på kB/s ? PS. 100Mbit/s er utolig deilig når man skal laste opp/ned store filer. Bare trist at det er så få plasser som kan ta i mot eller sende med så høy hastighet.

 

Må tilføye en ting jeg missliker i dataverden:

* At folk blander sammen benevninger (Byte med bit og ikke minst MiB med MB osv.)

Lenke til kommentar
Simen1 med tanke på at 250kB/s er maxsimal teoretisk nedlastings hastighet med 2mbit sååå.. eller misforsto jeg noe nå ? :p

Jo, jeg vet det. Men du skrev 250kb/s og ikke 250kB/s. Det er en forskjell på 8 ganger.

 

Edit: Det var nok med en god posjon kverulering jeg sa det.. :p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...