Skurupu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! Latterlig, hva skal du med 100Mb/s? 2 holder i lange baner for meg. Jeg sitter selv med 2Mbit, og jeg nærmest lider meg gjennom treige ned-/opplastninger. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Men så har jo norge veldig god bredbånds dekkning.. kan også nevne at jamba er sikkert verdens mest irriterende ting, spesielt ved lydreklamer. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Idioter med webcam som legger ut "morofilm" av seg selv, så strømmer alle i alderen 12-15 år til og synes det automatisk er århundrets beste humor=> SJEKK UT HAN HER DA HELT MONGIS LISSOM HEEELSPRØ AZZ LOL Du har virkelig ikke mye å irritere deg over, har du vel? Og dette kom fra hun som på sin livejournal skrev bl.a. Just got home from work.. OMG I hate snow! Artig. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Den plukket du opp bra, hun er jo stort sett sliten å mistrives i stort sett alt hun beskriver i livejournalen. At hun av alle skall kritisere sytere er jo noget patetisk, men morsomt. Det hater jeg litt Til lags åt alle kan ingen gjera. Nå er jeg lei. Folk burde skaffe seg et liv i stedet for å kjefte på andre. Har de ikke annet å bruke energien sin på? Endret 6. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noe av det verste er den fjortiss-l33t-snørrunge-kulturen på de fleste forum på Internett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eller rett og slett det at absolutt alle folk tror de vet mer enn en halv fjert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eller rett og slett det at absolutt alle folk tror de vet mer enn en halv fjert ØY!!!! Ikke ypp deg! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg sier bare F-lock, fuck you Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eller rett og slett det at absolutt alle folk tror de vet mer enn en halv fjert ØY!!!! Ikke ypp deg! Øy! jo! nei, men du er vel enig? Jeg har personlig vært en av dem selv og jeg skammer meg over det nå som jeg vet mye av det jeg tidligere har trodd jeg har visst Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! Latterlig, hva skal du med 100Mb/s? 2 holder i lange baner for meg. Jeg sitter selv med 2Mbit, og jeg nærmest lider meg gjennom treige ned-/opplastninger. På hvilken måte er 250 kb/s noe du må lide deg gjennom!? Herlighet... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er rett på slett alt for lite. Og det og hoste FTP-servere og DC huber på en linje med 256kb/s ut er jo komplett umulig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Den plukket du opp bra, hun er jo stort sett sliten å mistrives i stort sett alt hun beskriver i livejournalen. At hun av alle skall kritisere sytere er jo noget patetisk, men morsomt. Det hater jeg litt Til lags åt alle kan ingen gjera. Nå er jeg lei. Folk burde skaffe seg et liv i stedet for å kjefte på andre. Har de ikke annet å bruke energien sin på? Det er en dagbok, ikke et forum Jeg må jo få ut irritasjonen min noen steder Dessuten så kritiserte jeg ikke sytere - jeg sa bare at det var et utrolig lite problem, og at han burde være glad han ikke har mer å klage over Endret 7. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! Latterlig, hva skal du med 100Mb/s? 2 holder i lange baner for meg. Jeg sitter selv med 2Mbit, og jeg nærmest lider meg gjennom treige ned-/opplastninger. På hvilken måte er 250 kb/s noe du må lide deg gjennom!? Herlighet... Han skriver da 2Mbit og ikke 250kb/s. Du tenker sikkert på kB/s ? PS. 100Mbit/s er utolig deilig når man skal laste opp/ned store filer. Bare trist at det er så få plasser som kan ta i mot eller sende med så høy hastighet. Må tilføye en ting jeg missliker i dataverden: * At folk blander sammen benevninger (Byte med bit og ikke minst MiB med MB osv.) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Simen1 med tanke på at 250kB/s er maxsimal teoretisk nedlastings hastighet med 2mbit sååå.. eller misforsto jeg noe nå ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Simen1 med tanke på at 250kB/s er maxsimal teoretisk nedlastings hastighet med 2mbit sååå.. eller misforsto jeg noe nå ? Jo, jeg vet det. Men du skrev 250kb/s og ikke 250kB/s. Det er en forskjell på 8 ganger. Edit: Det var nok med en god posjon kverulering jeg sa det.. Endret 7. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ahh, la i merke til størrelsen på bokstavene.. beklager Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ADSL med sine tåpelige opphastigheter og ADSL2 med sine enda værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå