r0zie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 blir jo i dataverdenen når du skriver det i et forum eller in game? Har heldigvis min fulle rett til å irritere meg over hva jeg vil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 blir jo i dataverdenen når du skriver det i et forum eller in game? Har heldigvis min fulle rett til å irritere meg over hva jeg vil seff... Bare jeg som elsker å kverulere... hehe Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg hater utrolig mange ting, men jeg kommer vanligvis på at jeg hater det i det det skjer. - Windows - Ulike standarer Lista er endeløs. Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 - Folk som bil ha hjelp til noe, blir bare irritert - At man kjøper rimelig gode deler til datamaskinen så faller delene i pris senere og det kommer bedre. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 1. CS-Språk! Får helt hetta når jeg spiller og ser noen skriver: "LyL!11! Gulllo2 k0rr!+?!1 n4bbstaur ffs". 2. At alt skal være så dyrt Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 1. CS-Språk! Får helt hetta når jeg spiller og ser noen skriver: "LyL!11! Gulllo2 k0rr!+?!1 n4bbstaur ffs". 2. At alt skal være så dyrt Hehe....LyL. Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, har sluttet å irritere meg over at alt synker i pris dagen etter du har kjøpt det. Det er bare et fakta man må venne seg til. Jeg har drevet på med data i 15 år, det har aldri vært annerledes og kommer aldri til å bli det. Bare godta det og slutt å bruk tid på å irritere seg over det. Det har jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Irriterende brukere som tror de er viktigst i hele verden "Jeg må prioriteres, denne saken er KRITISK!" Brukeren sitter og hyler i ene enden, mens iditoiske avdelinger som ikke har annet å gjøre på enn å pirke på småfeil i saker sitter og skriker i andre enden. Til lags åt alle kan ingen gjera. Nå er jeg lei. Folk burde skaffe seg et liv i stedet for å kjefte på andre. Har de ikke annet å bruke energien sin på? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Idioter med webcam som legger ut "morofilm" av seg selv, så strømmer alle i alderen 12-15 år til og synes det automatisk er århundrets beste humor => SJEKK UT HAN HER DA HELT MONGIS LISSOM HEEELSPRØ AZZ LOL Endret 3. januar 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Idioter med webcam som legger ut "morofilm" av seg selv, så strømmer alle i alderen 12-15 år til og synes det automatisk er århundrets beste humor=> SJEKK UT HAN HER DA HELT MONGIS LISSOM HEEELSPRØ AZZ LOL Du har virkelig ikke mye å irritere deg over, har du vel? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 neida LOOK AT ME I*M PRINCESS MYSTERIOUS hva med å smile på et bilde for en gangs skyld? .. Bare tuller med deg darkness Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 That's MISS Princess Mysterious to you, bitch Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kalte meg bitch *kappe pulsåra* Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kalte meg bitch *kappe pulsåra* HAHAHAHAHAHAHA læætis :!: men nå er det vel litt off topic her..... Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hater at folk som drar på lan ALDRI klarer å fixe nettet selv! Hater at mamma altid tror det er JEG som har fucket opp PCn hennes med spyware osv! Det er jo IE!!! Hater at headset blir ødelagt så fort! Hater at strømmen går på lan! Hater at pcen min er verdt 10% av det den gjorde for 1 år siden! Hater at Telenor aldri kan somle seg til å legge ADSL opp til meg! Hater at propper netverket med virus! Hater at alt er så dyrt! Hater at folk ikke tar med seg netverks kabler på lan! Hater egentlig det meste! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hater egentlig det meste! Ey, Brødre? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *snip* Hva med å droppe de store lanene, og heller arrangere dem selv med en gjeng kammerater ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hater at folk som drar på lan ALDRI klarer å fixe nettet selv! Hater at mamma altid tror det er JEG som har fucket opp PCn hennes med spyware osv! Det er jo IE!!! Hater at headset blir ødelagt så fort! Hater at strømmen går på lan! Hater at pcen min er verdt 10% av det den gjorde for 1 år siden! Hater at Telenor aldri kan somle seg til å legge ADSL opp til meg! Hater at propper netverket med virus! Hater at alt er så dyrt! Hater at folk ikke tar med seg netverks kabler på lan! Hater egentlig det meste! Blir lettere irritert av store mengder animerte smilies... Endret 3. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *snip* Hva med å droppe de store lanene, og heller arrangere dem selv med en gjeng kammerater ? Er jo ikke store greiene vi arrangerer da, bare rundt 30 stk, men det er noen som aldri verden klarer en drit selv! Blir lettere irritert av store mengder animerte smilies... Samme her, men jeg måtte bare utdype det jeg mente og få litt opmerksomhet! Hater egentlig det meste! Ey, Brødre? Hehe.. Blir nok en STOOOR "hat" familie! :!: Kom på en ting til jeg hater: at det er skole i morra.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ikke i dataverden, men folk som fordødeligvis må skrive nynorsk eller dialekt på forumer. Ville bare si det. Wow, fikk det innlegg nr. 400 på denne posten! Endret 6. januar 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå