MrLuni Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Verste er å få melding om manglende systemfil, for så ikke finne noen av dei hundre XP cd'ne som slenger rundt her. Er av dei personene som har lagt inn windows så mange gonger at i kan cd'key utenatt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Verste er å få melding om manglende systemfil, for så ikke finne noen av dei hundre XP cd'ne som slenger rundt her. Er av dei personene som har lagt inn windows så mange gonger at i kan cd'key utenatt. Syns synd på deg. Ikke for at du har lagt inn operativsystem så mange ganger, men på grunn av at du har lagt inn windows så mange ganger at du ikke kan skjønne at det er noe du gjør feil, og at du kanskje burde ta litt bedre vare på pc'n din med litt vedlikehold inniblandt (defrag, scandisk, typ slikt) Linux er også et alternativ.. tenk på det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Verste er å få melding om manglende systemfil, for så ikke finne noen av dei hundre XP cd'ne som slenger rundt her. Er av dei personene som har lagt inn windows så mange gonger at i kan cd'key utenatt. Syns synd på deg. Ikke for at du har lagt inn operativsystem så mange ganger, men på grunn av at du har lagt inn windows så mange ganger at du ikke kan skjønne at det er noe du gjør feil, og at du kanskje burde ta litt bedre vare på pc'n din med litt vedlikehold inniblandt (defrag, scandisk, typ slikt) Linux er også et alternativ.. tenk på det. Ikke vær så bråkjekk. Kan være bugs i programmene han bruker. Det er mange muligheter.. edit: Velkommen til forumet.. Endret 3. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke bråkjekk, men jeg mener at å bruke programmer med bugs heller ikke nødvendigvis er så lurt jeg da. Det er også slikt man burde skjønne etterhvert Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke bråkjekk, men jeg mener at å bruke programmer med bugs heller ikke nødvendigvis er så lurt jeg da. Det er også slikt man burde skjønne etterhvert Ok. Vet du alle programmer med bugs da? Nei... Kan være andre ting også. Kan være en nisse som driver og holder på med pcen på dagen. Skjønner poenget? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 blir du personlig lei deg av at jeg syns synd på noen andre? har du det samme problemet selv kanskje? må du også legge inn windows på nytt hvem 48nde time? Tenk deg at det kanskje ikke alltid er så lurt å velge programmer som ser bra, men heller de som ser bugfrie ut? man vet ikke nødvendigvis hvilke programmer det er, men du er pokker så flink hvis du klarer å finne et program som bugger til pc'n så fælt at du må legge inn windows på nytt.. det største problemet er at folk ikke vet hvordan man fikser problemene sine selv og tror at å legge inn windows på nytt er den eneste løsningen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 blir du personlig lei deg av at jeg syns synd på noen andre? har du det samme problemet selv kanskje? må du også legge inn windows på nytt hvem 48nde time? Tenk deg at det kanskje ikke alltid er så lurt å velge programmer som ser bra, men heller de som ser bugfrie ut? man vet ikke nødvendigvis hvilke programmer det er, men du er pokker så flink hvis du klarer å finne et program som bugger til pc'n så fælt at du må legge inn windows på nytt.. det største problemet er at folk ikke vet hvordan man fikser problemene sine selv og tror at å legge inn windows på nytt er den eneste løsningen. Hmm, Har aldri lagt inn windows på nytt på denne pcen..(Halvt år gammel) Og hvordan ser man etter bugfrie programmer?! Alt kan variere Og NOEN tilfeller må man legge in Windows på nytt. Ikke vits og diskutere engang. Må indrømme at jeg har hatt noen 10 minutters problemer med pcen. Og det med synes synd. Hva i p****** har det med saken og gjøre?? Forresten, Sitter med linux selv på en pc. Har hatt noen problemer der. Men det var pga at jeg ikke er proff i linux(Mandrake med KDE). Og du er "ny" her hvis du skjønner..(refererer til den første posten din på denne tråden) "Tenk på det" Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 At en cpu som yter 5% bedre koster dobbelt så mye--- men folk betaler jo for det Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm, Har aldri lagt inn windows på nytt på denne pcen..(Halvt år gammel)Og hvordan ser man etter bugfrie programmer?! Alt kan variere Og NOEN tilfeller må man legge in Windows på nytt. Ikke vits og diskutere engang. Må indrømme at jeg har hatt noen 10 minutters problemer med pcen. Og det med synes synd. Hva i p****** har det med saken og gjøre?? Forresten, Sitter med linux selv på en pc. Har hatt noen problemer der. Men det var pga at jeg ikke er proff i linux(Mandrake med KDE). Og du er "ny" her hvis du skjønner..(refererer til den første posten din på denne tråden) "Tenk på det" forrige pc'en jeg hadde installerte jeg windows på nytt 1 gang og den hadde jeg i 3 år, og grunnen til at jeg da installerte på nytt var å oppgradere fra winME til Win2k. Dermed mener jeg at det ikke er nødvendig å installere på nytt ved etthvert lite problem som oppstår, hvis man kan å fikse problemene. Man kan ikke lett finne bugfrie program, men det er stort sett alltid best å satse på programmer fra kjente selskaper, og programmer man har kjenskap til fra før. Og NOEN tilfeller må man legge inn windows på nytt, jojo.. tja.. vil ikke si det.. vil heller si; "Og NOEN tilfeller er det å legge inn windows på nytt den letteste utveien". Ikke vits å diskutere det engang. og det med å synes synd på refereres til mitt første innlegg litt ovenfor her, hvor jeg skrev at jeg syntes synd på luni som har lagt inn windows på nytt nok ganger til å kunne cd key'en utenatt. Greit greit, det er også noen bugs i linux, jeg innrømmer det. Men hvis man bare får lagt det inn riktig med swap, root og lignende fungerer det gjennomsnittlig mye bedre enn windows(bortsett fra mulighetene med spill) Og du lurte på hva P****** synes synd på hadde med saken å gjørel. Da lurer jeg på en ting: Hva F*** har det med saken å gjøre at jeg er "ny" her? kan jeg da mindre om pc og OS enn deg? Jeg bare spør Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 forrige pc'en jeg hadde installerte jeg windows på nytt 1 gang og den hadde jeg i 3 år, og grunnen til at jeg da installerte på nytt var å oppgradere fra winME til Win2k. Dermed mener jeg at det ikke er nødvendig å installere på nytt ved etthvert lite problem som oppstår, hvis man kan å fikse problemene. Man kan ikke lett finne bugfrie program, men det er stort sett alltid best å satse på programmer fra kjente selskaper, og programmer man har kjenskap til fra før. Og NOEN tilfeller må man legge inn windows på nytt, jojo.. tja.. vil ikke si det.. vil heller si; "Og NOEN tilfeller er det å legge inn windows på nytt den letteste utveien". Ikke vits å diskutere det engang.og det med å synes synd på refereres til mitt første innlegg litt ovenfor her, hvor jeg skrev at jeg syntes synd på luni som har lagt inn windows på nytt nok ganger til å kunne cd key'en utenatt. Greit greit, det er også noen bugs i linux, jeg innrømmer det. Men hvis man bare får lagt det inn riktig med swap, root og lignende fungerer det gjennomsnittlig mye bedre enn windows(bortsett fra mulighetene med spill) Og du lurte på hva P****** synes synd på hadde med saken å gjørel. Da lurer jeg på en ting: Hva F*** har det med saken å gjøre at jeg er "ny" her? kan jeg da mindre om pc og OS enn deg? Jeg bare spør Jeg mente ikke att det var bug i Linux. Den feilen var pga av at Jeg ikke er såå god i Linux. men litt(nok) Og "DE" tilfellene man legger inn Windows på nytt er pga av at man ikke gidder noe annet? Det er ett par problemer som gjør att du MÅ. Har du feks hatt ett STERKT virus.. Og man installerer ikke windows på nytt når man har et LITE problem? gjør man? Ikke jeg ivertfall.. Er HELT enig om at man bare(nesten) burde installere programmer fra kjente selskaper og programmvare-utviklere Da lurer jeg på en ting: Hva F*** har det med saken å gjøre at jeg er "ny" her? kan jeg da mindre om pc og OS enn deg? Jeg bare spør Det jeg mente var; Du er antagelig ikke kjent med "miljøet" her, det er ikke sånn krangle forum(elns). Vi har en (generelt) hyggelig tone her. Krangle gjør vi på pm Noe mer? Kan vi ansee denne saken "closed"? Hmm, tror ikke jeg har skrivefeil.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Min gode mann, jeg er aldri så ny at jeg ikke vet å holde en hyggelig tone, men jeg liker diskutering. Uansett hvor tåpelige mine argumenter er, er det faktisk ikke alltid argumenterer for noe jeg faktisk har noe som helst tro på Og selv om ikke vi to gjør det, så er det ivaffal mange andre som løser tilsynelatende små problemer med formatering og reinstallasjon. Gi meg et slikt virus som gjør at jeg MÅ installere windows på nytt og jeg gir deg klapp på skuldra.. Har enda ikke vært borti et så "Barskt" virus. Hva har man vel Router, antivirus og anti spyware til? ------------------------------------Case Closed-------------------------------------------- Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 On-Topic: Jeg irriterer meg over flamewars og fjortiser som tror warez er et "behov", Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 On-Topic: Jeg irriterer meg over flamewars og fjortiser som tror warez er et "behov", Warez er.. er.. DET BESTE OT(ON TOPIC): Virus Ikke at jeg ikke er paranoid alså.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 On Topic: Jeg irriterer meg over Kazaa og det faktum at så altfor mange tullinger tror og mener at det er det beste p2p program som det går ann å få tak i .. blærgh Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 1. Du driver med support og ber brukern gå inn på f.eks Ati sin heime side. Brukern har dei allerede ein webleser oppe, og skal på død og liv viske ut addressa slik at det kun står http://www. Det er jo einklere og skrive www. på nytt... Det er irriterende at det som gjør livet enklere skal være så vanskelig å finne frem til. Eksempel basert på din kommentar: 1. trygg ALT-D for å velge URL-linjen og selektere den 2. tast ati 3. trykk CTRL-RETURN på IE (husker ikke i farten hva det er for Mozilla ...da smekker IE en http://www. foran og en .com bak og sender det hele ivei. Så enkelt kan det gjøres, men hvor kan en finne dette? Og hvor mange vet det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 On Topic: Jeg irriterer meg over Kazaa og det faktum at så altfor mange tullinger tror og mener at det er det beste p2p program som det går ann å få tak i .. blærgh JA! En som er så "god" på pc, hadde sagt det til morra mi..! OG installert det! Makan til frekkhet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 JA! En som er så "god" på pc, hadde sagt det til morra mi..! OG installert det! Makan til frekkhet. Hahaha.. Morra mi vet nesten ikke hva nedlasting er engang hu(og takker faen for det) Bittorrent og dc anyday fremfor kazaa Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 1. Når jeg holder på å skrive en viktig oppgave/tekst å PCn finner ut at den skal hjelpe meg med å spare på strøm-regninga. 2. Når jeg surfer på internett og det dukker opp en million søte pop-up`s. 3. Når mappen med mine private bilder blir korrupt før jeg får brent dem på CD plate. 4. Når jeg er på et lan dær alle rundt meg roper ut: "GIDD GULL" eller "HAHEHA, DIN FITTNJUB!!!" fordi de spiller CS. 5. Bluescreen. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 overbruk av "æ" det heter ikke "hær er jeg" eller "dær er du" ffs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) overbruk av "æ" det heter ikke "hær er jeg" eller "dær er du" ffs Og hva hadde det med dataverdenen å gjøre? Dessuten snakker jæi akkurat som jeg vil Endret 3. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå