Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?

rvenes

Anbefalte innlegg

Når Windows kræsjer 8 ganger på en dag er det ikke selve Windows, men brukeren som er problemet...

Helt enig... Min maskin har vel kanskje hengt skikkelig kanskje 10 ganger siden jeg fikk den... Da mener jeg at jeg må ta i bruk restart knappen. (ser bort fra overklokkinga da)

Den er akkurat 1år nu!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som egentlig irritere meg mest nå er at jeg nettopp leste 18 sider om hva folk hater og hvor mye de hater det.

Case Mods, eller på fint norsk, "styla-pc-box", plager meg. Hvorfor bruke enorme ressurser (penger, tid o.s.v.) på å gjøre kabinettet til en fin ting? Ja, det ser bra ut, det er status, men, er det alt? Hallo, send pengene til Røde Kors, bruk tiden på litt "sammfunns-tjeneste", eller hva?! :thumbup:

Noe som også plager meg er at veldig mange av innnleggene er dobbelt moralske. Ja jeg vet denne posten er for å klage, men å si at du hater "whinere" og folk som snakker som om de kan det de snakker om, og skriver her at du hater ditt og hater datt, mens det kansje finnes en god grunn for nettopp at dette som du klager på er slik som det er. (Litt lang setning?) :ohmy:

Nest sist vil jeg si at jeg, akkuratt nå, hater min uvitenhet. Hva er F-lock? :blush:

TIL SLUTT jeg jeg understreke at jeg ikke vil være hoven eller fornærme (o.l.) noe eller noen med denne posten. :innocent:

Puh, takk.

(Og så hater jeg grammatikk)

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

"Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! "

Norge har faktisk glimrende bredbåndsmuligheter, det er faktisk ikke så mange plasser her til lands man ikke kan få bredbånd.. selvfølgelig er de fleste misunelig på svenskene og deres super linjer, men jeg er ganske sikker på at vi har en mye bedre bredbånds dekkning en svenskene..

Lenke til kommentar
Hva hjelper det dem med så kjappe linjer? Unødvendig briefing av "jeg har fortere linje enn deg". Alltid det samme... "Jeg har best hardware", "Jeg har den beste linja", "Jeg har den fineste bilen".

Voks opp folk.

Noen har kanskje FTP-servere som faktisk krever mye internett? Ikke alle har en rask bil for å tøffe seg for fjortiss-jentene som henger på Esso, og ikke alle med rask internett har det for å skryte til kompisene.

Lenke til kommentar
Hva hjelper det dem med så kjappe linjer? Unødvendig briefing av "jeg har fortere linje enn deg". Alltid det samme... "Jeg har best hardware", "Jeg har den beste linja", "Jeg har den fineste bilen".

Voks opp folk.

Noen har kanskje FTP-servere som faktisk krever mye internett? Ikke alle har en rask bil for å tøffe seg for fjortiss-jentene som henger på Esso, og ikke alle med rask internett har det for å skryte til kompisene.

Ja det er jo drit bra med 56K modem da. Alt er jo så bra. Nei men serriøst syns du det? Skal man leve i et tilbakestående land? Ikke alle mennesker bruker nettet 5 min. daglig for å bare se på noen nettsider.Noen har behov sånn som SteffyBoy sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...