tbend Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når Windows kræsjer 8 ganger på en dag er det ikke selve Windows, men brukeren som er problemet... Helt enig... Min maskin har vel kanskje hengt skikkelig kanskje 10 ganger siden jeg fikk den... Da mener jeg at jeg må ta i bruk restart knappen. (ser bort fra overklokkinga da) Den er akkurat 1år nu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Viftestøy. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 elkjøp og folk som tar overbetalt. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 elkjøp og folk som tar overbetalt. Er ikke det to sider av samme sak? --- Nettopp satt sammen en "gammel" maskin, og kom på en ting til: Mus uten scrollehjul Sp+ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når Windows kræsjer 8 ganger på en dag er det ikke selve Windows, men brukeren som er problemet... La meg tenke.... Nope. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Det som egentlig irritere meg mest nå er at jeg nettopp leste 18 sider om hva folk hater og hvor mye de hater det. Case Mods, eller på fint norsk, "styla-pc-box", plager meg. Hvorfor bruke enorme ressurser (penger, tid o.s.v.) på å gjøre kabinettet til en fin ting? Ja, det ser bra ut, det er status, men, er det alt? Hallo, send pengene til Røde Kors, bruk tiden på litt "sammfunns-tjeneste", eller hva?! Noe som også plager meg er at veldig mange av innnleggene er dobbelt moralske. Ja jeg vet denne posten er for å klage, men å si at du hater "whinere" og folk som snakker som om de kan det de snakker om, og skriver her at du hater ditt og hater datt, mens det kansje finnes en god grunn for nettopp at dette som du klager på er slik som det er. (Litt lang setning?) Nest sist vil jeg si at jeg, akkuratt nå, hater min uvitenhet. Hva er F-lock? TIL SLUTT jeg jeg understreke at jeg ikke vil være hoven eller fornærme (o.l.) noe eller noen med denne posten. Puh, takk. (Og så hater jeg grammatikk) Endret 30. desember 2004 av StianGH Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva er F-lock? F-tastene fungerer ikke. De er liksom "beskyttet" mot å bli trykket på ved et uhell. Du må trykke en tast "F-lock" for å gjøre F-tastene trykkbare. Med andre ord et unyttig hinder til effektiv tastaturbruk. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Takk simen1. Altså en tastaturlås? Okay. Takk igjen! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Uten tvil bråk fra viftene. Måtte vifter dø! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! Hoi, flytt til sverige Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! Latterlig, hva skal du med 100Mb/s? 2 holder i lange baner for meg. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 At du har alle disse media formatene, mp3, vcd, avi, wav, asf alt det andre, at man ikke bare kunne hatt et format det hadde vert så greit... så slipper man å stresse med alle disse codec-ene... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 "Norges dårlige bredbåndsmuligheter. Jeg vil ha 100Mb/s! " Norge har faktisk glimrende bredbåndsmuligheter, det er faktisk ikke så mange plasser her til lands man ikke kan få bredbånd.. selvfølgelig er de fleste misunelig på svenskene og deres super linjer, men jeg er ganske sikker på at vi har en mye bedre bredbånds dekkning en svenskene.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 men hva hjelper det oss når vi har mye tregere linje? Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva hjelper det dem med så kjappe linjer? Unødvendig briefing av "jeg har fortere linje enn deg". Alltid det samme... "Jeg har best hardware", "Jeg har den beste linja", "Jeg har den fineste bilen". Voks opp folk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva hjelper det dem med så kjappe linjer? Unødvendig briefing av "jeg har fortere linje enn deg". Alltid det samme... "Jeg har best hardware", "Jeg har den beste linja", "Jeg har den fineste bilen". Voks opp folk. Noen har kanskje FTP-servere som faktisk krever mye internett? Ikke alle har en rask bil for å tøffe seg for fjortiss-jentene som henger på Esso, og ikke alle med rask internett har det for å skryte til kompisene. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva hjelper det dem med så kjappe linjer? Unødvendig briefing av "jeg har fortere linje enn deg". Alltid det samme... "Jeg har best hardware", "Jeg har den beste linja", "Jeg har den fineste bilen". Voks opp folk. Noen har kanskje FTP-servere som faktisk krever mye internett? Ikke alle har en rask bil for å tøffe seg for fjortiss-jentene som henger på Esso, og ikke alle med rask internett har det for å skryte til kompisene. Ja det er jo drit bra med 56K modem da. Alt er jo så bra. Nei men serriøst syns du det? Skal man leve i et tilbakestående land? Ikke alle mennesker bruker nettet 5 min. daglig for å bare se på noen nettsider.Noen har behov sånn som SteffyBoy sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå