Erik_Lothe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 1. At man blir nærsynt av skjermen 2. At det skal så ekstremt mye til for at en PC skal funke som den skal, de funker fint et par uker/måneder etter man har kjøpt dem og så renner feilmeldingene inn og den vil (med mindre du kan alt om det og har masse fritid) aldri funke helt perfekt lenger... 3. Virus, hvorfor i hæl**ete lager folk dem???????????? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg HATER at ting fryser helt uten grunn. Feks, FireFly(og resten av PC-en) fryser hvis jeg bare lukker det midt i en audio-samtale, men hvis jeg legger på først og så lukker da fryser det ikke. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Norske versjonen av XP har en del skrivefeil! Slurvpeiser som jobber på Microsoft! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Norske versjonen av XP har en del skrivefeil! Eksempler? Har ikke sett noen selv... Lenke til kommentar
Panzerstein Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Idiotiske forumbrukere som tror de vet alt. ATI vs. Nvidiaposter! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Prøv å endre passord på en konto, så ser du på Endre Passord knappen! der er det skrivefeil! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Norske versjonen av XP har en del skrivefeil! Eksempler? Har ikke sett noen selv... jeg har sett 2 stykker i installasjon av XP pluss at det er en ved enten formatering eller defragmentering av disk, noe med at den gjør seg klar eller noe, der er den en leif. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 også i Hjelp så står det en del leifer Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg hater bibliotekarene (bibliotekjerringene) som tror vi hærper pcene på skolen, når vi bytter startside. det ble kalt hærverk, og derfor ble datarommet stengt. haha.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg hater bibliotekarene (bibliotekjerringene) som tror vi hærper pcene på skolen, når vi bytter startside. det ble kalt hærverk, og derfor ble datarommet stengt. haha.. :!: haha viss du forandrer Tema (fargene) på windows eller installer fonter så blir man utestengt på livstid fra datarommet på skolen min! (det har jeg fått erfart 'the hard way') Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 :!: haha viss du forandrer Tema (fargene) på windows eller installer fonter så blir man utestengt på livstid fra datarommet på skolen min! (det har jeg fått erfart 'the hard way') Utestengt for å installere fonter? FFS!!! Du skulle jo heller fått betalt for "service-arbeid"! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har også fått anmerkning fordi jeg har satt i en skjermkabel som ikke sto i, og brukt en pendrive på en maskin! Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Folk som ikke tåler og se folk som skriver litt feil og har masse ordelingsfeil. Dem får det vondt inne i seg fordi dem har ikke noe annet liv enn og være på et dataforum og lete etter skrivefeil. Ejj hater de taperne der! Få dere et liv! Også hater jeg dvd standartene! Og internett explorer, som aldri viser noe riktig. Elsker derimot: Winamp mIRC Firefox Outlook 2003, Visio 2003 ++ DW Adobe CS pakken Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Folk som ikke tåler og se folk som skriver litt feil og har masse ordelingsfeil. Dem får det vondt inne i seg fordi dem har ikke noe annet liv enn og være på et dataforum og lete etter skrivefeil. Ejj hater de taperne der! Få dere et liv! Også hater jeg dvd standartene! Og internett explorer, som aldri viser noe riktig. Elsker derimot: Winamp mIRC Firefox Outlook 2003, Visio 2003 ++ DW Adobe CS pakken Hvem referer du til? Sterke anklaginger! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette fenomenet er jo stort Personelig er jeg en skrivefeil og får høre det daglig av ivrige forumbrukere, faktisk maser de mer en mine norsklærere, det skal nevnes at de ga meg gode karatkerer for godt innhold-noe jeg har sluttet med Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Når jeg har kjøpt meg pc, kommer det ut noe ut neste uka etterpå som får meg til å angre på kjøpet. Lenke til kommentar
EA Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) 1-Spyware. 2-Lyd reklamer. 3-At jeg blir så j..... forbanna når ting ikke fungerer som det skal. 4-Postens noe "brutale" håndtering av gjenstander. 5-Virus 6-Alt for mange "standarder" man skal forholde seg til. Endret 20. desember 2004 av EA Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 At NGT fjaser fælt nå. Eller kanskje det er den nye, stygge routeren. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 At maskinen selvfølgelig finner på å skru seg av etter jeg har lagt meg når jeg har satt noen viktige filer på nedlastning som skal være ferdig neste morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå